Aliice

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Alice - 22 april 2010 19:58

 

Dagens låt:



Dagens låt är

"Whataya Want From Me"

med "Adam Lambert"


Låten är bra och är

lätt att sjung med i!


Poäng:

10


Länk:

http://www.youtube.com/watch?v=MjN-0hDLUqY


Av Alice - 22 april 2010 19:19

Hejj!:)

Nu har jag bråttom så skyll inte på mig om det blir en massa stavfel!;O

Det är nämligen Vampire diaries i kväll opch det MÅSTE jag se på! :D


Onsdag:

Gick upp kl.06.00 och duschade sen åt jag frukost och fixa mig.

Efter det åkte vi till skolan.

Skolan började med läsning-tror jag- och slutade med engelska. På So/No fick vi rulltårta som Jonte och Oscar hade bakat! :O

Visst blir man förvånad?!;)

Efter skolan gick jag, Julia och Saga hem till Saga.

väl där fikade vi och sen bakade vi.

Men eftersom dom inte hade tillräckligt med smör/margarin så gick jag och Julia till Sagas granne för att fråga om vi kunde få 250 gram smör.

Vi gick dit i blårutigt förkläden, jag i rosa höga stövlar och Julia i ett par toflor.

Det måste varit en underlig syn!

Sen gick vi in igen och började baka chokladbollar(även kännt som negerbollar).

Mumsigt det blev!   

Sen gick vi ner till stranden och hoppade runt lite och sjöng, vi badade oxå fötterna!:D

Sen hämta pappa mig och när jag var hemma åt vi och sen satte jag mig här :)

Sen gick jag o la mig.


Idag:

Gick upp halv 7, åt frukost o fixa mig. Sen cyllade jag med Saga till skolan :)

Väl i skolan hade vi tjej/kill snack med Lenart och Lotte.

Det var väl... trevligt ;S

Sen hade vi So/No och sen lunch.

Sista lektionen hade vi Per-Päron och då bjöd vi på våra neger/chokladbollar :D

Stor succe! :D

Sen cyllade jag med Saga hem till mig eftersom hon glömt husnycklarna.

När vi kommit hit tog vi fika och kollade på en film, School of rock, blev det :)

Riktigt rolig film faktiskt! :D

Sen var det dags för fotboll och jag cyllade till fotbollen medans Saga cyllade hem.

Blir match mot Strövelstorp i morron! ;)

Vårt lag har inte vunnit en enda match! ;O

Men vi har tränat mindre än dom! MaHa! Så de så!

Sen cyllade jag hem där det var mat, pankakor, mums :)

Sen duschde jag och nu sitter jag här och laddar till vampire diaries!<3

Jippi!NU ska jag nog börja fixa lite ;)

Bilder från i onsdags:

      Dom hade vi med till skolan

 

Dom åt vi på dirketen


Ciao<33  

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards