Aliice

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Alice - 12 april 2010 19:06

Hejj:)

Gick upp 5 över 7,, fick lite panik där en stund...  

Hehe, jag bruker ju typ gå upp kvart i 7...;O

Åkte iaf med grannen till skolan:)

När jag om dit åkte vi till ishallen och kollade på Annie och hennes konståknings uppvisning  

I slutet när det var tyst i nån minut och så bestämde jag, Saga, Vilma, Linn och Moa att vi skulle ropa "Annie är bäst" så när det blev tyst ropade vi "Annie är bäst" och typ alla stirrade!   Wwwwwiiiiieeeh!;D Världens bästa hejarklack!;D

Haha, men iaf,, så åkte vi tillbaks till  skolan sen igen.

Då fick vi 20 min rast och sen lunch  

Sen hade vi bibiliotek, svenska och sen idrott.

På idrotten hade vi orgentering,, kan säga att det inte gick så bra... vi kom sist... hehe, fattade inte var vi va..:D

Sen gick jag och Isak hem. Väl hemma blev det stress stressigt...;S

Vi skulle nämligen ta bussen in till stan för Isak skulle till Tandizz.

När vi kom in till stan gick vi till farmor för att det var ganska lång tid kvar.

När Isak var klar åkte vi hem igen.

Till mat blev det pizza!:D

Nu måste jag gå för pappa tjatar:)

Bilder kommer i morron!!:D Och då blir det mass vis!x))


Ciao<3


Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards