Aliice

Alla inlägg under april 2012

Av Alice - 17 april 2012 20:57

Coucou!

Haha, det är franska ;)

Idag har jag haft utveckligssamtal. Om man nu fortfarande säger det..? Iaf, det gick bra och bla bla bla... ;)

Annars då... Jo! Vi i min klass håller på med musikalen Grease på musiken :) Jag är hon onda, Chacha ;P

Det började som en kul grej men det har blivit mer.. tråkigt med tiden eftersom vissa inte inte tar det på allvar. Och att vi dessutom ska spela upp i maj är helt "koko" ;/


Håller på och installera skype. Och jag har ingen aning om vad jag håller på med :s Haha, men det ska väll funka det också precis som allt annat ;) Så, önska mig lycka till!


  Haha, lika som bär eller? x) T-shirt/blus- MQ    Jeans- JC    

Av Alice - 16 april 2012 21:09

Jag känner mig så dålig! Jag skriver att jag ska köra igång på riktigt och sen bara blöö! Så denna gången ska jag skriva så här:

Välkommna hit och hoppas ni kommer hit fler gånger. Jag kommer skriva när jag har tid och lust för det, det blir inte kul om jag gör det bara för att jag måste. Så kolla in nån gång ibland så får vi se om det har kommit något nytt! ;)


Ja... Sen senast har det ju hänt en del ;) Nytt år tex! Och jag har fyllt 14, blivit kompis med flera nya och livet bara flyter på!

I lördags var mysigaste dagen på länge! Jag och bästis pratade verkligen ut och sen kom A och så snackade vi ännu mer och alla blev mycket tajtare!

Idag har det varit strålande sol och jag känner att våren är på väg! :D


Vi hörs, puss <3

 

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards