Aliice

Alla inlägg under maj 2012

Av Alice - 22 maj 2012 07:12

Nu sitter jag i trädgården och äter frukost i solen. Jag jag ingen aning om hur många grader det är, men skönt är det ;)

I skolan slutar vi vid halv 1 ist för 15.10 Tack för det :) Vi har svenska där vi ska öva på Grease, jag måste oxå öva på Bs repliker, för hon är SAndy och då behövde vi någon som kunde va henne om hon blev sjuk. Självklart blev det jag ;/ Sånu har jag typ 70 mer repliker att lära mig, jippi! ;( Sen har musik en halvtimme där vi oxå ska öva på grease, tisdagar är vår grease dag.


Cyaa! Kisses ;*

Av Alice - 21 maj 2012 19:14


Dagens låt:


Dagens låt är

Dream girl

med

Sean Paul


Låten har ett sånt "svängigt" tempo och är bara en helt underbar sommarlåt!


Poäng:

9/10


Av Alice - 21 maj 2012 17:57

Hola trez amigos!

Haha, skoja! Kan inte spanska ;P

Jaa.. Idag var det skola. På matten har vi ett projekt om algebra ;/ Jag skulle iaf jobba med C och P. Dom va såå jobbiga! Dom satt bara och var sura på varandra hela tiden. Tiil slut fick jag ryck och sa att dom betedde sig som småbarn och att dom kunde gå och sova middag. Deras miner asså, hahahaha ;) På matten ringde oxå Vs mobil, en telefonförsäljare och jag bara jag vill svara! Så jag fick telefonen och bara: Tjeeena Bitchen!! Haha, sen la dom på x)

Annars har vi  mest varit ute hela dagen, det är så varmt! 25 grader i skuggan :D I lööv! När jag gick hem med L var det så varmt att vi typ dog x) 

Vi var några som hade tänkt gå ner till stranden men alla var typ helt utmattade så vi sket i det ;( 

När jag kom hem började jag städa lite och nu har jag suttit här ute i trädgården ett tag och tagit helt förjävliga bilder x)

   

 Några av bilderna som faktiskt såg normala ut ;) hahaha.

Nu ska jag hjälpa till med maten, cyaa! Kisses ;*

Av Alice - 20 maj 2012 19:47

Hej hej!

Idag har jag varit på stranden nästan hela dagen, såå skönt! Åkte runt två tiden dit med J, O och K. Sen mötte vi O och Ks kompisar, E och S, på stranden och satt och snacka lite. Sen stack vi hem till J och satt på deras studdsmatta och gjorde ingenting :) Jag försöker fixa över en bild från mobil men det gå rhelt sfhasvnasfhwkj ;(( Det har varit sol hela dagen och typ 25 grader! Love love love! Aja, idag grillade vi, mumsi! ;) 

Nu ska jag iaf ner och titta litta på tv! 

Puss <33

  Får bli denna bilden ist;) Haha ;P 

Av Alice - 19 maj 2012 14:19

Haha, måste bara visa! En sån söt bild på mig och bror när vi var små :)

 

Av Alice - 19 maj 2012 13:15

Hola! ;)

Nu är det ju långhelg och jag har haft fullt upp varje dag typ ;)

I torsdags träffade jag J och V, vi åt pizza och bara satt o snacka i timmar ;)

I fredags var hela familjen på Wapnö slott på nån mässa och sen var vi hos mormor och morfar en stund oxå. Efter det åkte jag in till stan med J, L och M för en festival. Där mötte vi upp A och B och bara gick runt i stan och snacka skit ;P Sen sov jag över hos J och vi satt och snacka skit hela natten ;)

Idag blir det att åka till Örkel-Ljunga med familjen till nån festival där med, sen ska vi åka till en fotostudio som har invigning. 

Imorgon blir det kanske att träffa J, M och V. 

Som sagt, fullt upp och där emellan har jag tryckt in en massa till. Nu sitter jag i morgonrock och lyssnar på Rihanna ;) Ska snart klä på mig, 2 sec till ;)<3

 

Av Alice - 1 maj 2012 14:24

Hallojsan ;)

20 grader ute och sol! Ibland älskar man livet! ;D

Igår var det ju valborg! Mötte upp girlsen och gick ner till bålet. Där träffa vi en massa härliga människor ;) Speciellt några från munka, dom frågade M o J om dom ville va med på foto, sen sprang hela tjejgänget farm och va med på bild ;) Sen stod vi och snacka med dom ett litet tag innan vi stack hem till J och mös hela kvällen ;)

Idag vaknade jag vid 12 och la mig direkt och sola ;P Såååå skönt!

I fredags var jag o girlsen ute på Ekebo och dansa hela kvällen/natten. Love love love!

Skulle gärna bjuda på bild men mobilen vill inte ansluta till datan så... ;(

Ciao <3

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards