Aliice

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Alice - 6 april 2010 18:33

Hejj:))

Jag har märkt att jag har börjat skriva kortare inlägg...:/

Och att ni inte kommenterar...:/

Men oxå att det nästan är ingen som läser...:(

*Besviken*   

Ska iaf försöka att bättra mig  


Jag hade ställt klockan på 06.30,, men när klockan ringde vill jag inte alls gå upp, så jag ställde fråm den 10 minuter...  

Hehe...  


Var i skolan idag där vi fick tååårta!  Caroline hade gjort tårta till oss för vi va så duktiga på öppet hus!  

Muums!!  


Efter skolan åkte jag in till stan där jag skulle på kör  

Eftersom jag åkte buss kom jag in tidigt, medans jag väntade började läsa om en bok. Efter ett tag ringde pappa och frågade om jag ville komma till hans jobb(som ligger tvärs över gatan) och jag sa ja.


Sen gick jag tillbaka och sjöng med dom andra.


Nu måste jag fixa mig...

Ciao!<3  

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards