Aliice

Alla inlägg under maj 2010

Av Alice - 20 maj 2010 21:00

Hejj :)

Skolan idag då :) Va sen med Saga <3 Vi åt först och sen gick vi ner till stranden. Vi hade bara shorts på oss så vi skulle bada benen lite, men det gick inte direkt som väntat... Vi gick ut i vattnet och vågorna kom på shortsen så vi gick in igen, men sen sprang jag ut och då råkade jag ramla... hehe, blev genom blöt! Sen släpa jag i Saga så hon oxå blev våt! ^^ När vi badat färdigt gick vi upp och soltorkade. När vi hade solat lite tog vi lite bilder, och sen gick vi hem till Saga och kolla på tv. Sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte till affären för att typ handla. x)

När vi handlat åkte vi hem och jag hjälpte mamma med att göra köttbullar :D

Till det åt vi potatis och sås, intressant ellerhur?! ;o Haha, näe men jag har tråkigt och ja, jag vill inte sova än! :( Men men, ska iaf till väla men familjen+Julia! <3 Skojjigt som fan! :D Skolavslunings klänningar; HÄR KOMMER VI!! :D Hehe, ne men nu måste jag gå! ;(


Ciao<33

Av Alice - 19 maj 2010 18:46

Hejj :)

Var skola idag :) Riktigt sommar väder! :D Gud så skönt!

Förmiddagen var som vanligt, men kvart över 12 åkte vi iväg till Helsingborg för typ va på nåt energi ställe...  >.< hmm, var lite skumt men men... vi pratade om Energi! Konstigt elr? ;) Aja, när vi kom hem va klockan typ halv 4 elr nåt sånt... Då väntade jag på att pappa skulle komma o hämta mig. När han kom åkte vi till affären och handla lite. Efter det åkte vi hem och jag typ gjorde inget :) Sen kom mamma och sa att vi kunde åka till väla på freda! :D *happy* Ringde Julia och sa till henne så på freda blir det att åka till väla och handla till skolavslutningen! :D Näe, nu måste jag gå innan grannen tjatar sönder! ;P


Ciao<33

Av Alice - 17 maj 2010 18:15

Hejj :)

Var i skolan idag :)

På slöjden bestämde jag och Saga att vi skulle sticka mumintroll! :o Fast inte vita, hon skulle ha minblå typ och jag skulle ha typ himmelsblå. Kommer bli jätte söta!

Saga va i skolan idag! :D Hade jätte skojjigt med tjejerna! <3

Ska på "kompis bröllop" för Saga o Julia på fedag! :) <3 Jag ska va brudtärna! :D Är överlycklig! x)) Sen i helgen Kanske jag, Julia, mamma, pappa och Isak åka till väla! :D Vi ska köpa avslutnings-grejer! ;D

har precis ätit och sitter o snakar med Jullizz i tel :)

nu måste jag sluta


ciao<33

Av Alice - 16 maj 2010 20:37

hejj :)

Gick upp halv tolv typ :)

Satte mig vi datan och kolla lite på bdb o gsm :)

Sen sa mamma att jag fick gå ifrån :/

Då började jag hjälpa mamma med maten,, lasange! :D

Ehm, sen prata jag lite med Saga som kom hem i natt :D

Och sen gick jag, mamma, pappa och isak ut.

Asså det känns som jag har blivit lite beroende av Justin Bieber *ryser*

Aja, nu måste jag sluta så ajg kommer upp imorron! ;o


Ciao <33

Du är så söt

Av Alice - 15 maj 2010 14:47

Hejj :)

Hade en jättefin dröm i natt :)

När jag vaknade fortsatte jag med en fortsättning så jag gick inte upp förens kvart över 1   

Hoppas jag drömmer samma dröm inatt med x))

I går började jag läsa några Justin Bieber historier på gsm, jag gillar inte honom men dom berättelserna var väldigt bra! :D

Det är läskigt hur några berättelser kan göra än beroende... Så ja, jag fortsatte läsa och pappa blev skit sur, och nu idag fortsätter jag läsa. Det är faktiskt riktigt kul!:)

Det är typ såna som; " Justin Bieber och jag?"

tex. såna som handlar om en tjej som träffar Justin Bieber och dom blir typ ihop och sen gör typ han slut och sen typ träffas dom igen. Det är konstigt att nästan alla är lika dana men jag tröttnar inte på dom...


Nu ska jag äta så...


Ciao <3♥

Av Alice - 14 maj 2010 19:30

hejj :)

Sov över med Annie o Julia igå till idag :)

Vi hade jätte kul! :D

Idag började jag och Julia sminka Annie med; mascara, ögonskugga, brunkräm och läppglans. Sen valde vi kläder åt henne; ett par shorts och en tunika.

Och sist men inte minst fixade vi hennes hår.

Hon blev som en helt annan människa!! :o

Grymt läskigt! :s

Sen sminkade Julia och Annie mig med; mascara, ögonskugga, brunkräm, läppstift och läppglans, sen valde dom kläder och fixa frisyr.

När vi var klara med mig sminkade jag och Annie, Julia med; ögonskugga, mascara, brunkräm och läppglans. Fast hon tog brunkrämen, mascaran och läppglanset själv. x))

Men jag fick ta på henne ögonskuggan :)

Snart ska jag väl gå o titta på talang! ^^


ciao<3♥

Av Alice - 13 maj 2010 10:57

Hejj :)

Har märkt att jag inte har bloggat på nästan en vecka! :o

Men men, jag har väl inte gjort så mkt... Varit i skolan, varit med kompisar... Jao, det gamla vanliga!

Igår flyttade jag runt i rummet kommer bilder när jag har städat klart!

Och idag kommer Annie o Julia hem till mig för att vi ska sova över!

Jag ska gå mode visning för dom, eftersom jag ska rensa ut min gardrob!

Om dom hittar något snyggt som inte passar mig men som passar dom får dom nog det! ;p Sen på fredag ska vi nog till stan... Hoppas jag! :D

Jag ska verkligen FÖRSÖKA att skriva mer!!

Nu ska jag fortsätta städa på rummet! Bilder kommer!!<3


Ciao ♥♥

Av Alice - 7 maj 2010 13:48

Hejj :)

Var skola idag... Som vanligt...

Innan skolan började sms:ade jag med Saga, men fick sluta eftersom hon åkte över till danmark, på väg till Frankrike! :(

Dagen började med läsning och sen var det hk, vi gjorde pizza! :D

Var med Emma, min räddare i nöden!

Vår pizza blev faktiskt ganska god! ;D

Efter det gick vi till matan men åt inget.

Sen var det idrott! -.-

Det var nån "lek" med olika bollar typ...x))

Efter det slutade vi och jag, Isak och Isaks kompis ***** cyllade hem :)

Nu har jag väl inte gjort så mkt men när jag har skrivit färdigt ska jag kolla i min smink-bok :)

Får se om jag hittar nått användbart! x))


Ciao ♥♥♥♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards