Aliice

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Alice - 13 april 2010 19:27

Hejj:)

Gick upp 20 i 7, åt frukost och fixa mig.

Marie,, min granne,, kom 10 i 8 och sa att Linn(granne) var sjuk och inte skulle till skolan. Så jag fick värsta stress problemet, eftersom Isak skulle bada och skulle va där 10 över 8. Aja... vi hann iaf;)

Dagen började med matte med Caroline och slutade med engelska med Lenart.

Till lunch var det mosacca, momzziz!:D

Efter skolan var det tänkt att jag skulle vänta på Saga när hon spelade fiol och sen skulle vi åka till kören tsm, men Saga fick veta av sin fiol lärare att Helena var magsjuk igår och förmodligen var det idag oxå.:/

Så ist för att åka in till stan ringde vi till Annie & Julia, som va idag, och frågade om vi fick komma och va med.

Det fick vi och vi gick hem till Annie där dom va. När vi kom dit gick vi till en koja som Julias lillebror Isak och hans kompis hade byggt. Vi hade jätte kul!:D

Det kom några föbi som kollade jätte konstigt på oss!;O Men iaf, så hade vi jätte kul!:D

Sen gick jag och Saga hem:(

När jag kom hem blev det kvällsmat, fisk & potatis:)

Sen gick jag ut till Lilla-Molnet.

Och nu sitter jag här, i entligen skulle jag ha duschat men det får jag göra i morron ist;) Blir engelska hela eftermiddan i morron då;) kommer en engelsk gubbe som bara kan prata engelska;O

Biiilder!<3

 

När jag & Vilma jobbar om Italien

 

Min Jesus!<3

 

En soptunna utanför Isaks tandläkar ställe.

   

Fiin krukväxt!:D    

Tandläkar ställe

    Isak<3

 

Fin fin bild från Sesons on ice

  

Fin fin bild från Sesons on ice.     

 Annie & Julia kramaz!<3     

Skugg bild.

 

Saga, Annie & Julia<3

   

Jag & Julia<3   

Alice:

-Också är dom igång...

Saga:

-Igen.

Puss på hammaren<3   

Saga slänger vatten!x))


Såå, nu måste jag gå innan pappa o mamma blir galna!;S


Ciao<3  


Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards