Aliice

Alla inlägg under november 2011

Av Alice - 11 november 2011 19:00

Hallå hallå!

Nu sitter jag förmodligen och har det mysigt med mina små kör vänner :) Jag har tidsinställt detta inlägget så därför är jag väldigt osäker ;)

Det är ju lite coolt att det är 2011-11-11. :D

Jag får se om det blir några bilder att lägga upp här på bloggen.

Nu ska jag iaf gå så hejdå!



Visst rimmade det? Eller? ;D

Vi kommer ta i från tårna, precis som dom här snyggingarna! ;)

Av Alice - 11 november 2011 13:00



Dagens låt:



Dagens låt är

Gotta be you

med

One Direction


Gillar denna låten starkt. Den känns så mysig. :) Den låter dock lite som Miss Invisible med Marie Digby i vissa delar. Eller så är det bara jag som inbillar mig ;)


Poäng:

9




Av Alice - 11 november 2011 07:00

Nu ska jag strax iväg till skolan för lite bild och no :) På bilden har vi en jätteskoj vikarie 8)

No gillar jag däremot inte... Det är kallt i salen och det är så boooring :(

Aja, nu måste jag ner för att äta frukost! Puss<3  

Bild från Visby ;)

Av Alice - 10 november 2011 19:45

Känns lite mysko att lägga upp bilder från sommras nu, men bättre sent än aldrig ;)


På utflykt ;)              

           

Kommer fortsätta någon annan dag, för nu måste jag duscha och packa till i morgon! :D

Av Alice - 10 november 2011 18:00

Ikväll är det fullmåne och jag tog några kort. Vet inte riktigt om dom blev så bra men men ;)

   

Idag gjorde jag inget efter skolan, jag behöver vila upp halsen till i morgon. När jag vaknade i morse lät jag som en kråka :( Om 10 minuter är det mat, pannkaror :D yummi! Jag la ju aldrig upp bilder från Gotland i sommras så det ska jag nog göra snart :)

Av Alice - 10 november 2011 12:45



Dagens låt:


Dagens låt är

What makes you beautiful

med

One Direction



Jag älskar verkligen denna låten och bandet! Livet blir helt problem fritt. :) Det är bara en sak, dom borde valt en blygare tjej i videon, det hade passat bättre. Fast när jag sätter poänget tänker jag ju bara på låten ;)


Poäng:

10


So!

Av Alice - 10 november 2011 10:46

Nu sitter jag i bildsalen med Maja och Saga. Fanns tyvärr ingen annan sal ledig :(

Vi har varsin dator 8) jag sitter här vid min och sjunger till B-e-a-utiful med Megan Nicole. Fast Saga och Maja tror att jag skriver om barnsoldater. Thihihi :D Vi jobbar fortfarande med mäskligarättigheter/Barnkonventionen. På halv-10 rasten fick Julia en bild på One Direction av Agnes. Först sprang jag efter och skrek JAG VILL HA!!! Och sen JAG FÅR SE!!! Nu kom dom på mig  

Haj då! :D

Av Alice - 10 november 2011 07:00

Good morning my sunshines!

Idag är det So, franska och idrott. Ska kanske vara med Julia idag(?).

Dagarna i skolan går så snabbt! Och veckorna... ojoj dom ska vi inte ens prata om hur snabbt dom går ;) Men det är bara toppen upp det! Nu ska jag ner och äta lite frukost :))

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards