Aliice

Alla inlägg under juni 2012

Av Alice - 17 juni 2012 19:15

Yo! haha :)

Har sommarlov nu, jippi! Men vädret är piss och regnet bara väller ner :( Fick sommarlov förra fredan och dagen efter var jag i stan med M. Sen på morgonen efter fick jag veta att morfar hade dött :((( Så jag har inte gjort så mycket på lovet hitills för efter det blev jag förkyld oxå. Men jag har varit på tjejkväll där vi gjorde tacos och hade det mys. Igår var jag på stan med J, köpte ett läppglans från isadora men det var en väldigt stark färg som jag inte alls passade min hudton. Hot pink hette det :) 

Klassen börjar planera en dag med Laserdom, vi fick sån bra samanhållning genom Grease. 

Den 28 ska jag, J, M, L och A till LISEBERG! Wiie! :D Ska bli sååå kul, förra gången jag var där var jag ju liten och vågade inte åka så mycket men nu.. Haha, se upp! ;)

  

   

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards