Aliice

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Alice - 3 april 2010 22:17

 

Dagens låt:

 

 

 

Dagens låt är

"Du kom som en vind"

med "Sofijah"

 

 

Låten stämmer lite med mitt humör nu...

Usch...:'(

 

Poäng:

7

 

Länk:

http://www.youtube.com/watch?v=BRjJN8JLDdM

Av Alice - 3 april 2010 19:47

Hejj och Glad Påsk!<3

Kom hem från momo & mofa vid 18-tiden:)

Har fixat med kaninernas burar så jag har inte hunnit skriva...:/

***

Långfredag:

Åkte med bussen till stationen och åkte sedan till momo & mofa med tåg, där jag tog liite footo.<3

När vi kom dit var mofa där med bilen och vi åkte hem till dom:)

När vi kom dit åt vi nån fisk och ris och sjöng för mamma:)

Sen fota jag liite:) Skojjigt.:D

***

Bilder<3

***

 Kyrkogården...         

                  

***

Fin, fina bilder:)


Påskafton:

Vaknade kl.10 i "min" hörna hos momo & mofa:)

Åt frukost och gick sen ut med familjen:)

Vi gick in på kyrkogården... Inte så bra enligt mig...

Minnen... börja gråta:'( Det va bah såå sorgligt att se alla gravar och tänka:

"Jag kanske ligger där om nåt år..."


Det var speciellt en jag börja gråta för... en flicka... hon blev 14år... 1994-2008... tårarna bara kom... börja tänka på en ännu mindre flicka... 5-6 år... jag kände henne... hon dog i bilolycka... fick gå ifrån lektionen då.... började tänka på farfar... träffa aldrig honom och det gör det på ett sätt värre... men på ett annat sätt bättre...


Usch, vill inte tänka på sånt nu!:'(

River upp sår...:'(


Ska ha kusinkalas imorron.

Ska bli kul. Om jag slutar tänka på det där upp då...


Jaha ja...

Nu ska jag nog gå ner och se om det finns nåt gott:)


Ciao<33



Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards