Aliice

Alla inlägg under februari 2011

Av Alice - 12 februari 2011 18:00

Snart kommer Saga och hennes famlij hit och hämtar upp mig och sen ska jag och Saga gå hem till Maja! Sen hämtar pappa oss vid 10. Perfekt ;DD

Nu hämtar dom snart mig så puss på er! ;))♥♥

Av Alice - 12 februari 2011 15:32

Hallå igen!

Det va tydligen ingen kördag idag... Helena var sjuk! :c

Så då fick jag åka tillbaka hem! :c

Nu ska jag dusch och göra mig klar för tjejkvällen hos Maja!! :DD♥

Av Alice - 12 februari 2011 11:26

Godmorgon!

Idag blir det lite stressigt tror jag. Nu ska jag snart iväg in till stan för att va med på kördag med kören. Det håller på till ca.15 Sen var det tänkt att jag och Saga skulle ut och springa, men nu skrev hon att det inte gick... Aja, då har jag mer tid på mig iaf att fixa till mig till tjejkväll hos Maja! Det var längesen det var nån tjejkväll, så vi hoppas att den blir lyckad. Vi äter där och stannar till 22. Puss♥♥

Av Alice - 11 februari 2011 20:10

Hallå! ;DD

I morgon blir det tjejkväll hos Maja vid sju! ;D

Yay! Lite mat och sånt. Kanske en film och skratta lite :D Länge sen. ;))

  Hihi, på måndag är det alla hjärtan dag! :DD

Av Alice - 11 februari 2011 19:15

Usch ja! Idag snöa det åt tjota helsike! :CC Blä, jag som trodde det skulle bli vår!

Idag gick brandlamet i skolan! ;s Så vi fick stå i iskall kyla på fotbollsplanen och frysa sönder :c Och på allt det fick jag en snöboll i huvet av en 8:a ;o Inte kul! :(

Sen fick vi va i idrottshallen och "värma" oss. Och på det viset gick 40 min från vår svenska :DD

Puss♥♥

Av Alice - 9 februari 2011 17:05

Haha :) Hej!

Skola idag såklart. ;) Och så ska man ju va försenad till idrotten oxå! ;) En prefect onsdag. På engelskan jobbade vi idag med olika engelsktalande länder, och man skulle jobba två  två. Hamnade med Isak och vi ska jobba med Kanade, Vancouver. Och så börjar han prata om en massa hockey som jag inte vet ett skit om! xD Efter skolan gick jag hem. Först tvättade jag och sen gick jag ut och städa Lilla-Molnets bur :) Sen gick jag och Isak ut till Kaffes(♥) grav och fixa fint där. :)

Nu tittar jag på lite klänningar! :DD Hittade en jättesöt klänning nyss... Men den fanns bara i stora storlekar.. :/

Öh.. ja, hörs senare! puss♥♥

Av Alice - 7 februari 2011 16:16

Hallå!

har inte bloggat på a werry weery lång tid. En vecka! ;o

Men det behöver vi inte hänga upp oss på det! Är inte på blogghumör men jag skulle bara säga att jag lever 8DD

Av Alice - 1 februari 2011 21:34

Hejj! :)

Sorry att jag inte har bloggat fören nu, men har kännt mig lite sådär.. :(

Gick hem från skolan idag pga. att jag kände mig jättetrött, frusen, illamåendew och huvudverkig.. :C Vi få verkligen hoppas att jag inte blir sjuk! ;s

Behöver nya jeans, funderar på svarta eller mörkblå.. :)

Om jag är hemma i morn blir det bloggigt ;DD♥

öhh! Nu måste jag sova! :c Gonatt♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards