Aliice

Alla inlägg under augusti 2011

Av Alice - 19 augusti 2011 21:42

Hej igen!

Idag har jag dammsugit hela övervåningen, förutom toaletten och min gardrob. Har även dammat av bord och tv:n och fixat bland filmerna :)

Imorgon blir det att åka in till stan med mamma och köpa ett par svarta jeans, ett par skor och ett grönt nagellack. Efter det möter jag upp Saga och tar en fika ;)

Då börjar ju skolan på måndag. Tycker det ska bli kul men ändå lite jobbigt, det är ju kul att träffa alla och ha något att göra på dagarna, men så är det ju läxor och prov som tynger ner allt... Men man får göra något kul av det. c:

Gick och klippte mig i går :D Ungefär till armhålan är det nu xP Alldeles mjukt och underbart.

Ska snart gå och lägga mig så jag kommer upp i tid :)

Puss<3

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards