Aliice

Alla inlägg under mars 2011

Av Alice - 19 mars 2011 11:29

Godmorgon!

Nu ska ja, mammi o pappi och farmor till kyrkogården.

Vi ska typ till farmors mors grav eller nått... :)

Tar kanske lite foton, vad sägs som det? ;))

Puss♥♥

Av Alice - 10 mars 2011 12:39

Hallå!

Är hemma idag igen, men i morgon blir det nog skola igen ;))

Idag har vi prov i So, men jag får väl göra det nån annan dag...

Och igår skulle jag och Isak redovisa engelskan, men jag får hoppas att han gjorde det själv :DD

Åh, just det! Vi ska praoa vecka 11. Jag vet inte, men det är väl inte så många som praoar i 6:an? Eller har jag fel?

Jag ska praoa på pappas jobb. Alltså gymnasieskolan! man bah:

- Jomen hej! Jag är snart 13 år och jag ska praoa här.

Hur fint låter det på en skala 1-10? Men jag kommer typ få nackspärr om jag ska titta upp på allas huvuden! ;s Haha x(())

Ni får klara er utan en blid ;D♥

Av Alice - 9 mars 2011 16:56

Haha, nej xD

Har inte skrivit sen 12 februari ;s Upsis ;P

Ska jag berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna?

Jag har varit hemma, och hostat, nysit och snörvlat :((

Japp, ni såg rätt! JAG är förkyld :'C Tragisk olyka för världen...

Idag såg jag på en film som hette Bottoms up. Väldigt bra film, men en aning skum... ^^ Haha..

Ska duscha lite senare. Få av den äckliga förkylnings känslan. Usch...

Och eftersom jag har ca.2500 kr, på pappabanken, så kollar jag igenom Bubbleroom för lite nya kläder 8DD

Jag är sååå shopping sugen! När man köper blir man helt... Lycklig typ, alldeles stirrig och bara; "Aaahh!! Jag ska få *bombom* och *bombom* och *bombom* och det är heeelt AMAZING!! :DDD" HAHA!! xDD

 

Minutens musik: Kung fu Fighting! :DD

Puss på er ♥



Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards