Aliice

Alla inlägg under oktober 2010

Av Alice - 31 oktober 2010 09:25

Godmorgon! :D

Ska bara skriva lite snabbt innan jag ska börja städa! :S Det kommer tyvärr ta ett tag! :/ Sen får jag ducha och sen är det bara för allt att börja fixas!! :DD

Jag hinner nog inte blogga fören i morron eller nåt sånt :( För Saga ska sova här! :DD

Puss♥♥

!!!

Av Alice - 30 oktober 2010 23:52

Hello! :D

Vi kom hem från Malmö vid 21 tiden och då jag satte mig med näsan i en bok! xP Sen var det dags för lite tv! :D

Jävlar vad fort tiden går! Om typ 7-8 timmar ska jag upp igen och fixa hela huset halloweeit! ;s Fats först ska jag städa och sen stöka till det! xC Haha, det lät väldigt bakvänt! xD Och så måste vi laga mat och all sån där skit! ;/

Ja, så nu måste jag gå och lägga mig så jag är på topp i morron! :DD

Godnatt♥♥

Av Alice - 30 oktober 2010 12:38

Hejj :D

Ska iväg till Malmö nu för att gå på pappas kompis fest :D

Har handlat jättemycket till imorgon! Tre påsar med en massa mat och sånt! ;D

Nä, nu måste vi göra oss klara så vi hinner med tåget! :D

Av Alice - 29 oktober 2010 22:20

Hejj! :D

Håller på att skriva ut lite låttexter :)

Kommer ha en väldigt stressig helg! Men som tur va så är det lov! :DD

I morron ska jag och Saga in till stan och handla allt som behövs till festen :) Och sen ska jag åka in till Malmö för att va med på pappas kompis 50 års fest! :)

Sen måste jag städa huset! Och i morron så fortsätter jag nog med att städa lite, och så måste vi laga mat, fixa läskigt i huset, skära pumpor mm! ;o Sen kommer alla och då ska man försöka att inte va sur, och sen sover Saga över och vi ska spela Alfons-spelet tills vi ramlar ihop av trötthet och skratt! :D Ungefär så kommer min helg se ut! :D Frestande ellerhur? ;P♥♥

Så inte blir det nån sov morron här inte! :c

Usch! :( Tur att det är looov! :D

Nä, nu ska jag gå o lägga mig! :D Godnatt♥♥

Av Alice - 29 oktober 2010 16:13

Hejj!:DD

På söndag blir det lite film och mat hos mig med hela klassen! :D

Eller ja, de flesta kommer iaf! :D Vi ska se case 39 och äte lite god mat och sånt :D

Det blir mys det! :D Det är hos mig men Saga och jag har det tsm :)<3

Så i morron åker jag och Saga in till stan och fixar allt som behövs! :D Ska oxå se om jag hittar nån bra ansiktskräm och en bh! :D

Sen får vi ju se hur vi ska göra med filmen... :/ För ajg vet inte nåt ställe där man kan hyra den x(

Var på väla i onsdas :) Köpte äntligen ett par skor! :D Och otrolilgt nog hittade jag idrottsskor! :D Ett par reebook ;D

Ne, nu ska jag nog faktiskt ta och gå ut en runda! :D

Puss♥♥

Av Alice - 23 oktober 2010 16:08

En sak bara :)

För att ni inte ska bli förvirrade så heter min lillebror Isak och en i min klass heter Isak! :) För annars blir det lite förvirrande! :)


Nu ska jag nu ut och jogga en runda! :D

Det va så längesen! :D

Av Alice - 23 oktober 2010 15:40

Hej! :) Internet är så trögt att det inte går att beskriva! Hemskt! :c

Var på loppis en stund innan med Isaks fotboll. Sen blev det så kallt och tråkigt att jag stack hem igen :)

Gjorde lite mat och satte på en film. :) Sne kom pappa hem med två tidningar åt mig! :D En frida och en från bubbleroom. :)

Har fått en jävla förkylning igen! :( Varför ska Jag Alltid bli Sjuk??!!

Sitter och sjunger på Airplanes med täppt näsa och låter sjuk! :c


Var ju hos Vilma igår, skit kul va det! :DD Det var jag, Annie, Julia, Linn, Moa, Saga, Vilma, Rebecca, Emma, Agnes, Isak, Gustaf, Arvid, Alex och Carl som var där. :)

Vi åt tacos, dansa, S elr K och Ryska Posten :)


Varför ska det va så svårt att hitta skor åt mig?? Är det för jag är så petig eller är det för att skorna som jag hittar är dumma i huvet?

Usch! Ska hela vinter ta slut innan jag hittar nåt??

FAN Vad IRRITERAD Jag Blir!!!! >:C Nu gäller det att akta sig för mig! D:

Bu!

AAAAAHHHHH!!!!!


Hihi, snart är det halloween! Kul Kul Kul!! :D

Och om 2 månader och 1 dag är det julafton! :O

 

Myyys!!! :P

Puss på er! ♥♥

Av Alice - 22 oktober 2010 07:29

Godmorron!

Här nere där jag bor blåser det och är kallt! :c Men det är ju mysigt på sitt sätt men jag vill ha SNÖ!!! :D

Ska till skolan idag, men går efter ungefär halva dagen :) Ska till tandläkaren i helsingborg, igen, för att få min nattskena :)

Hopppas ni får en trevlig dag! Puss ♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards