Aliice

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Alice - 1 april 2010 21:03

 

Dagens låt:

 

 

Dagens låt är

"Paparazzi" med "Lady gaga"

 

Låten är väldigt bra och det finns inte så mycket att säga om den..:))

 

Poäng:

10

 

Länk:

http://www.youtube.com/watch?v=2XBUk-IBua0

 

 

Av Alice - 1 april 2010 19:49

Veckans boktips:

 

-

Veckans boktips är

"Sveket" andra boken i

serien "House of night".

 

Handlig:

Det känns som Zoey har hittat sin rätta plats! I Nattens hus passar hon in,

den mäktiga Nefret är hennes mentor, och hon har ett gäng trogna kompisar.

Plus två pojkvänner, vilket definitivt är en för mycket.

Men förutom det är det mesta bra.

Den känslan försvinner snabbt när en människlig tonåring försvinner och efter någrra dagar återfinns död. Kroppen är tömd på blod och såren på hans kropp riktar misstankarna mot vampyrerna i Nattens hus.

***

Källa:

Bokens baksida.

 

Betyg av mig:

10

 

Jag har nyss läst ut boken och är mycket nöjd med mitt köp.

Jag rekomenderar verkligen denna boken för alla vampyr älskare, men oxå för alla andra.

 

        

 

 

 

 

 

 

Av Alice - 1 april 2010 16:08

Hej:))


Dom senaste dagarna har internet dampat och jag har därför inte kunnat skriva:(

Men nu är det lagat och jag kan skriva igen:)


Som jag sa i det senaste inlägget- Måndag 29 mars 20:57- så var jag på stan med dom bästa i förrgår:)

Jag och Saga tog två bussar tidigare än Julia o Annie, när vi kom fram så letade vi i nästan varenda klädaffär för tjejer/damer efter koftor och tröjor!!!!;O

Extremt jobbigt!:P

Iaf, såg jag och Saga typ 7 personer som vi kände/visste vem det var, när vi gick och kollade!;O

Annie o Julia hade sett idrottsläraren på bussen så då blev det 8 st.

Vi gick till t.ex JC, där det var någon som lagade något, han smällde jätte högt med något så ajg av ren reflex skrek till, typ alla i affären skratta!xD

Efter ett tag skulle Julia till tandiz och vi följde med henne:) På vägen mötte vi en kille i paralell-klassen, jag och Saga fick värsta paniken och skrek till;D

När vi hade lugnat oss gick vi vidare, när vi var utanför en hårsalong så vi Arvid i vår klass, jag och Saga såg honom först och sprang srikande iväg...xD

Haha,, när vi var hos tandiz borsta Julia tänderna med sin NYA tandkräm och sin NYA tandborste.xD Rolig som hon är hade hon köpt en ny tandbortst och ny tandkräm för att hon hade glöm att borsta tänderna och skulle till tandiz!!xD

Haha,, iaf här kommer lite bilder:D

 

Fin, fin maräng som luktade piss.x)) 

Annies fin, fina glass!:)

 

Julia som fulle gumma.x))   

Annie som äter maräng.:D  

Jag som äter maräng!x))

  

Mina ben hos tandizz:)

***

Sov hos farmor i förrgår<3 Men hennes data va såå seg att jag inte kunde bloga:'( BuHu!:)


Igår va det att åka till helsingbörg och fixa med tandställningen:)

Det går framåt!:D

Sen åkte jag o papi till väla för att byta linnet jag köpte i fredes:/

Det var juu ett hål i de!!!;O

Köpte iaf ett läppglans och ett till par skor oxxå:)

Bildor<3

 Skorna:)

 Skorna:) Läppglanset:)  Linnet:)

***

Idag har jag bara ta´t de lugnt och såå...:)

Skulle gått påskrunda med grannarna men det blev inte såå:)

Asså är det bara jag som tycker att den här här härligt gjord?!

  

Elr?? Visst ee den gullig??;O

***

Har inte så mkt att skriva om idag...:/

Åker till momo & mofa i morron för att fira mamma som fyller år då!<33

Det kommer att bli en lååååångfredag!!xD

Kommer hem på lördag då jag får blogga igen<3


Ciao<33



Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards