Aliice

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Alice - 15 april 2010 19:46

 

Dagens låt:

 

 

 

Dagens låt är

"Hey, Soul Sister"

med "Train"

 

Älskar låten väldigt mkt :3

Har ett tempo så man kan sjunga med :)

Lyssnar på den MINST en gång per dag. 8D

 

Poäng:

10

 

Länk:

http://www.youtube.com/watch?v=4DrX8AFIQao

 

Av Alice - 15 april 2010 19:09

Hejj:)

Vampire Diaries är ikväll,, så jag hinner inte skriva så mkt idag:/

Ska iaf försöka skriva lite:)

Gick upp kvart i 7 idag, åt frukost & fixa mig.

Jag & Isak kom iväg vid 5 i 8 tiden.

I skolan hade vi nåt dans-projekt hela förmiddan:)

Sen hade vi lunch.

Och sen  hade vi Per päron!:)

Efter det satte jag och Julia oss och pratade medans Annie spelade tvärflöjt:)

Sen kom Annie och hon och Julia gick hem.

Jag stannade kvar eftersom vi hade glömt nyklen hemma.:/

Wwwwiieeh, diktigt av.... moi!:D

Hehe, men Isak skulle ha utveklings samtal så jag stannade kvar och väntade på att det skulle börja. När mamma o pappa kom fick jag sitta vid en dator utanför klassrummet. :3

Sen gick vi hem, i entligen skulle jag på fotboll kl.17.00 men jag mådde inte bra så jag stannade hemma :3 Sen fick jag äntligen in Lilla-Molnet från sin dumma smitning 8) Sen va det mat och nu sitter jag här och pratar med en tjej på gsm om twlilight :)

Jätte skojjigt 8D

Snart är det iaf vampire diaries snart och jag hann! :D *stolt*

Nu måste jag bara fixa lite så är jag berädd:D


Ciao<3  


Av Alice - 15 april 2010 14:16

Hejj!:)

Just nu sitter jag här i skolan och väntar på att Isak ska bli klar med sitt utveklingssamtal!:)

Hoppas dom är klara snart för jag är jätte hungrig!;O

Nu måste jag sluta, uppdaterar senare!<3


Ciao!  

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards