Aliice

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Alice - 14 april 2010 20:44

Hejj:)

Håller på med matte läxan nu :)

Går lite segt bara ;)

Har gjort en uppgift och det är till fredag ;S

 

Räknehäfte,, bevis på att jag bara gjort en uppgift(a)

Ena sidan.

   Andra sidan.


Ciao<3   

Av Alice - 14 april 2010 18:47

 

Dagens låt:

 

 

Dagens låt är

"Ge mig mer"

med "Kick"

 

Jag valde denna låten för

 att den är bra och för

att den får mig på bra humör.

 

Poäng:

8

 

Länk:

http://www.youtube.com/watch?v=iAZHqA2CGF4

Av Alice - 14 april 2010 16:04

Hejj:)

Gick upp 10 i 7 när jag i entligen skulle ha gått upp vid 06-tiden!;O

Jag behövde duscha så jag gjorde det på 10 min. REKORD!:D

Sen gick jag och Isak till skolan. Väl där hade vi först läsning och sen matte.

Efter matten var det svenska där vi gjorde ett nationellt prov. Vi skulle skriva om en sak som betyde mkt för en, jag valde Kaffes grav. Eftersom han var min lilla ängel så betyder hans grav oxå mkt för mig, eftersom hans kropp ligger där nere:)<3

Sen var det lunch, kokt sej, hollandaseisås, potatis   Alt: Köttgryta, potatis.:)

Tog köttgrytan.x)) Efter lunchen var det musik med tondöva vikarien:/ Hon sjunger låtarna heelt fel!;O

Sen hade vi engelska med en engelsk gubbe hela eftermiddan:) Han var helt strange!;S Läskig va han oxå!;S Men vi slutade iaf en halv timme tidigare än vanligt :D När jag kom hem tog jag en macka och några bullar, en av dom blev hård, min vanliga otur!  

Hehe, sen satte jag mig här och började skriva,, men eftersom det tar såå långtid för mig att komma på vad jag ska skriva och för att jag har en massa andra sidor uppe så tar det låång tid för mig att bli klar ;D

Nu ska jag nog städa lite ;)

Och sen ska vi äta pommes o korv ;)


Ciao!<3<3  

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards