Aliice

Alla inlägg under april 2011

Av Alice - 7 april 2011 21:05

Tjena ;)

När jag titta på tv innan kände jag för att sitta på en mysig uteservering och äta lite tapas och dricka ett stort glas med iskall coca cola med is och en citron skiva i. Mums säger jag bara!

Ja... Jag vet faktiskt inte vad jag skulle skriva... Kanske att jag såg Taken i tisdags ;)

 

Mycket bra film ;) Rekomenderas stort till er som inte sett den! Berättar mer om det imorgon, för nu ska jag försöka sova bort min sjuka ;)

Godnatt♥♥

Av Alice - 7 april 2011 19:24

Usch ja! :(  Världens sämsta rubrikgörandetjejenhär :( Hehe :))

Har precis kollat på lite resor till Dubai och vill såå gärna åka dit!!

Det ska tydligen va jättebra shopping där, och så är det ju väldigt varmt och skönt vatten. Gud vad mysigt! Och så är det ju en helt annan kultur och ändra saker än vad som finns här hemma i Sverige.

Har nån av er varit där? Isf så kan ni ge mig lite tips och lite information om landet och andra saker ;))   Man bara drömmer sig iväg...

Och hur kul hade det inte varit att shoppa i en sån här galleria?!

GUD!! Vi hade tänkt att kanske åka till Grekland nästa sommar, men kanske kan jag övertala familjen om att åka till Dubai ist ;))

Av Alice - 7 april 2011 14:47

Haaj!

Är hemma idag igen ;) Har fortfarande ont i halsen och är snuvig, trött och en aning yr+ huvudvärk.

Har nog smittat Isak, för han mådde inte heller bra.

Jag är jättesugen på att gå på bio med kompisarna och bara ta det lungt och titta på nån bra film. Och nu blev jag sugen på sockervadd oxå :((

Mums!

Vad tycker ni jag ska skriva om för att få er uppmärksamhet?

Haha, kommentera!!! ;((

Aja, puss på er♥♥

Av Alice - 6 april 2011 14:04

Ja, nu kör jag lite bilder och text om vad som hände och vad jag gjorde för ett år sen! ;)


   

Det blommade en massa blommor och solen sken, när jag var och hälsa på hos mormor o morfar.


  Kaffe dog, 6år gammal.


 

Tittade på Annie när hon hade konståkningsuppvisning.


   

Min söta lilla (hund)kusin och min moster och morbror kom till Sverige och hälsa på


   

Var mästerbakare med Saga och Julia.


  Tog det första doppet med grannen


     

Fotade en massa blommor.


Inte så jättemycket men... :))♥

Av Alice - 6 april 2011 13:49

Hallå! ;) Fick så jävla ont i halsen igår! Det höll i sig hela natten och jag vakna vid 1-tiden i natt och kände mig alldeles febrig :( Så jag stanna hemma från skolan idag... Har ont när jag sväljer, och då får jag oxå ont i öronen. Hela huvet känns ömt och reagerar starkt på allt som händer runt om kring. Mycket jobbigt som sagt.

Jag har suttit vid tv hela morgonen, så jag är helt slut. Sen har jag ätit halstabletter och drukit en massa te. Sen har min tå en infektion och den gör så in i helvetes jävla ont :((

Usch!

Nu till en helt annan sak! I helgen var det helt underbart väder, ca 15, i skuggan!

Mysigt! ;))

Tycker ni att jag ska visa vad jag gjorde för ett år sen? Jap, jag gör det ;))

Puss♥

Av Alice - 3 april 2011 20:41

Saknar min lilla älskling. Kaffe, snart är det ett år sen du lämna oss... </3


Igår påbörjade jag operation övertalning. Isak vill oxå och pappa säger varken ja eller nej. Och mamma skulle vilja men dom kanske tar i sönder mattor och sånt... Och så säger dom att den rasen är ganska dyr. Men jag vill ha den! :((

Blä! Får försöka igen. Och igen, ända tills det funkar! :DD

Natti natt<33

Av Alice - 3 april 2011 18:57

Tjena! ;))

Här har ni en nästan nybliven tonåring ;)) Fyllde år för en vecka sen och då var jag, mamma, Julia, Karin, Isak, Olivia, Saga, Johanna, Lovisa och Katarina på Wallmans.

Det var helt AMAZING! Och efteråt dansa vi lite oxå, nice va? ;)


Igår fyllde mamma år och idag var vi och fira henne hos mommo o moffa :))

Jag somna i bilen på väg hem, hehe :$


Jag vill såååååå gärna ha en liten katt, en Ragdoll. Dom är så söta så man dör!

    Nä, nu måste jag städa Lillis bur :( Den stinker fruktansvärt! :s Puss♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards