Aliice

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Alice - 31 januari 2011 19:14

Hallå! :D

Hade lite blogguppehåll i går :$ Sorry.. :P

Igår åkte jag och saga+ hennes familj till Tåssjö! Vi kolla först på när Lovisa spela fiol och sen gick jag och Saga runt och va turister o.O Nån som såg oss xDD Haha!

Kunde typ inte sova i natt... Somna runt halv 5... :/ Och att sen gå upp kl. 07.10 gick absolut inte... Väckarklockan väckte inte ens mig?! Så när pappa väckte mig mumlade jag bara lite xD Men han ringde och sjukanmälde mig och sen sov jag till 12 xD Haha, jag åt frukost när Isak kom hem! Hahahaha!! x'DD

Vid halv 3 tror jag det va, kom Saga hit! :D Hon gick tidigare från skolan för att hon mådde inte alls bra! Och så hade hon glömt nyklarna! Så då fick hon komma hem till mig! :D Ah men sen vid fyra åkte jag och pappa in till kören :) Jag ska sjunga sola en bit på Lay all your love on me... ;S Det första t.o.m ;o

Ööhh... Sen åkte vi och hämta ut mina kläder från Bubbleroom! Jay! Fast jeansshortan passa inte mig.. :/ Så den får vi skicka tillbaka! Bilder kommer när kanmeran vill fruka mig!  :D

Puss♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards