Aliice

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Alice - 18 januari 2011 21:04

Haha, jag suger på att hitta på rubriker >.<

Har precis sett film med Isak :)

Imorn är det skola igen. Onsdag... Idrott! ;O

Onej... vi har engelska läxa! -.- Suck! Jag är SÅ trött på läxor! Räcker det inte med skolan? Vi har ett liv och fritid Utanför skolan också!! :c

Blä!


Och vad är detta för skitprat?! ;o

Har läst nått konstigt sak om att det är nya stjärntecken? Jag har och ska alltid va vädur.

Sån är jag. Men allt det jag läste gjorde mig lite snurring... :S

 

Nu ska jag gå o lägga mig! Puss♥♥

Av Alice - 18 januari 2011 17:48

Här är jag igen. Jag Vill kunna skriva varje dag vid flera tillfällen, men jag har inte att skriva om... :(

Nog om det :D Har varit skola nu i exakt en vecka! Idag var jag lite allmänt sur. Förlåt för det xP♥

Igår kolla jag lite på Mylovebakset.com och hitta en massa snygga saker!! Asså hur kan man Inte älska väskor?! ;o Människans bästavän! Hahaha!

       

Nummer tre är sååå snygg! Tror jag dör! Fyran är jättegullig, tvåan och ettan är såå coola!! ;DD

Nu ska jag gå ner och göra mat åt mig och Isak, eftersom mamma o pappa inte är inte hemma förens vid typ 8 xS

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards