Aliice

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Alice - 25 januari 2011 21:31

Hallå igen! ;))

Har precis klickat hem lite kläder från bubbleroom! :DD

Här är två av dom;

   

Nu ska jag sova.. Är så jobbigt att inte komma upp på mornarna.. :/

Puss o godnatt♥♥

Av Alice - 25 januari 2011 20:29

Hejj!

Kolla lite kläder på Bubbleroom... Men det går så jävla segt! -.-

Lyssnar även på lite musik- Justin Bieber :)♥ Funderar på om jag ska klicka hem några... Är ju alltid bra med på fyllning i gardroben och dessutom är det fri frakt. 8D

Har inte bitit på en enda nagel idag! Har tagit första steget och hoppas att det fortsätter så här! ;DD Har inte mkt annat o skriva.. Så jag slutar här ;))

Asså med inlägget.. xD♥

Puss♥♥

Av Alice - 25 januari 2011 10:45

Hallå! ;DD

Sitter här i IT-rummet i skolan på So-lektionen. :)

Vi jobbar med Vasa-tiden.. :/

 

Jag jobbar med kläderna på den tiden med Saga, men eftersom hon är sjuk får jag göra det själv. :(  Julia, Agnes, Moa och Linn är här oxå och gör en teater xD haha, låter fakiskt jättekul! xP

Igår lovade jag mig själv att ALDRIG mer bita på naglarna! Det är SÅ äckligt och inte bra för kroppen och naglarna! Blä! Nu får jag fortsätta jobba! Puss♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards