Aliice

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Alice - 8 januari 2011 18:57

... en deo och ett sminkborttagnings medel. :) Japp det var det jag köpte. Plus fika för 75, ett godissnöre och buss hem. Allt för 400 kr! ;D Haha, det var alldeles slaskit och äcklig. Och juste jag och Saga hjälpte till på en möhippa! xD  Vi gick ut från Lindex, och då kom några tjejer fram till oss och fråga om vi kunde hoppa samtidigt som hon som hade möhippan, först så höde vi inte va dom sa. xD Haha, det var jättekul, sen skratta jag och Saga så mycket så vi nästan inte kunde andas! xD

I morgon så blir det bio! The tourist! Jag vet att jag har sagt att det blir Easy A men Annie har ändrat sig och ville se den!! :DD  

NU ska jag spela siiims! ;DD

Av Alice - 8 januari 2011 11:36

Godmorgon!!

Idag ska jag och Saga på stan en sväng! :)

Jag ska köpe en Bh och se om jag hittar nån fin tröja som jag kan ha när vi börjar på tisdag. :) Nu ska jag äta upp min frukost och sen ta på mig kläder. Sen är det bara och vänta på att Saga och hennes mamma ska hämta mig :)

Puss♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards