Aliice

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Alice - 1 januari 2011 21:10

Usch! Har tittat lite på fångarna på fortet, blev Så sur när dom "tanterna" vann så jag stängde av! Usch!

  Heja Heja! :(♥

Har städat och har målat naglarna, vad mer ska jag göra? :/

Tv kan jag inte titta på eftersom dom andra sitter där nere, där den braiga tv med en massa kanaler är, och kollar på Hipp Hipp! :C♥ Suck! Boooring!

Nä nu ska jag gå ner och se om jag kan få titta lite på tv iaf! ;D

Puss♥♥

Av Alice - 1 januari 2011 16:24

Hello!;D

Har nästan precis kommit ur duschen efter att ha gått en ganska lång runda.:) Det kändes iaf långt eftersom jag fick gå hela tiden, jätteförsiktigt och med huvudet neråt böjt för att se när den skithala isen kom. ;/ Ramla 2 gånger och var nära att ramla typ 100 gånger! xP Haha!

Jag, Julia, Saga och Annie ska nog se på The Tourist på onsdag eller torsdag, vi väntar bara på att Annie ska svara ;) Sen får vi bestämma om vi ska ta det på premiären(ons) eller dagen efter :) Det var deras julklapp från mig, att vi ska åka till Helsingborg och titta på bio! :D

Jag måste åka in till stan och köpa ny Bh! Då kan jag ju oxå köpa en ny tröja till skolstarten ;D

ONO! Mina gratis sms tog slut nu! Och pengarna tog oxå slut!! Buhu!! Kan inte smsa mer! :'( Iaf ett tag, typ en timme! ;o

Nu ska jag städa lite i mitt rum och sen måla naglarna! ;D

Puss♥♥

Av Alice - 1 januari 2011 00:15

Nu är det ÄNTLIGEN nytt år! Det kommer vara förändringar detta år, det kommer bli jättespännande och kanske ibland läskigt! Till hösten börjar jag på högstadiet och ska nog börja få betyg! Vi kommer ha knasiga klasser och förhoppningsvis en massa kul! ;DD

Så Välkommen 2011! :D♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards