Aliice

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Alice - 2 januari 2011 21:10

Känn en doft av kärleken, den sveper tyst förbi!

En kort sekund kan allt som lever här, få känna harmoni!!!

Sitter här och sjunger med i Känn en doft av kärleken med tårarna rinnande för kinderna. Känner mig så maktlös. Tänk så mycket som händ i världen, tex. krig!

Usch!Nu lyssnar jag på Sofijah. Vet inte varför jag lyssnar på sorgliga låtar, men det känns bra att gråta och tänka. Gråta och tänka... Dom hänger ihop...

Har kommit lite besökare idag! :D *Happy face* xD

Ska snart gå och lägga mig, tror jag. Vet inte om jag är trött nog. Jag måste börja vända tillbaka till skoltid snart. För då kan man inte gå  och lägga sig vid 00.00 och gå upp kl 12. xD

Haha, vad kul och komma till skolan kl 13 och sen gå hem nån timme efter! xP

Nu ska jag göra nått annat innan jag ska sova! Puss♥♥

Av Alice - 2 januari 2011 19:41


Dagens låt...



Dagens låt är

River flows in you

med

Yiruma

även känd som  

Bellas Lullaby

från

Twilight


Tår framkallande och så jävla fin!

Man tänker så mycket och gråter

så mycket när man tänker.

Men otroligt fin och helt

underbar och vacker!



Poäng:

10



Av Alice - 2 januari 2011 18:59

Jag gråter och gråter.

Tänker och tänker.

På hur lätt det var när man var liten.

Då var man bara sig själv.

Med sina kompisar.

Nu är det utseende, killar och smink som gäller.

Varför? Ja, det kan nog inte många svara på.

Vänner, det är allt, hela ens liv.

Tänk dom som inte har en vän.

Nån som förstår en och som man kan prata med.

Vilken mardröm.

Man måste ta vara på sina vänner.

Tänk så dör dom.

Eller försvinner på nått annat sätt.

Utseende och att vara populär betyder inte allt.

Med sina vänner ska man kunna va sig själv.

Inte skämmas eller va rädd.

Dom ska älska dig för den du är.

Inte för du är populär eller snygg.

Jag skulle inte klarat mig utan vänner.

Någon att va med, skratta med, gråta med.

Någon att prata med, göra saker med, ha hemlisar med.

Jag har nog förlorat en riktig vän förra året.

Hon bara vände oss ryggen, känndes det som.

Började va med andra och inte prata med oss så mycket.

Sen försvann dom andra två oxå.

Där stod jag, ensam, i några dagar.

Todde jag.

Dom var alltid mina kompisar.

Mina älsklings kompisar.

Som jag har gjort så mycket med.

Iallafall dom två.

Den tredje har fortfarande jag fortfarande inte fått nån riktig kontakt med igen.

Det är sorgligt.

Men det är livet.

Det är det som händer.

Även fast man inte vill.

Vissa vänner stannar andra går.


Jag älskar er vänner, ni som stannar och ni som går, ni har alltid en plats i mitt hjärta. Oavsätt vad! Jag älskar er för dom ni är och för jag kan va mig själv mer er. För allt vi har gjort tillsammans och allt det vi har pratat om och skrattat om!

Jag älskar er...♥♥♥


Av Alice - 2 januari 2011 18:00

Hello hello! ;D

Det blev ingen skridskoåkning idag, men det blev en långrunda runt i byn :)

Ungefär 1 timme gick vi, vi gick ner till havet och gick runt lite på isen :)

Jag har ont i höften och jättetråkigt! :(

Men nu har jag börjat kolla lite på ginatricot.se, så lite kul har jag iaf :)

Nu ska vi äta! Puss♥♥

Av Alice - 2 januari 2011 12:57

Hejj!

Fy fan vad tråkigt jag har det! Usch!

Har skickat några sms nu, men nu blev jag på ännu mer dåligt humör! Saga ska åka skridskor! Jag oxå vilja! :(<3 Kanske ska föreslå det?! Fast Isak har sååå irriterande skridskor! Det ska jag nog!

Japp! Puss♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards