Aliice

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Alice - 6 januari 2011 22:10

Ni skulle hört vad pappa sa till mig innan!

Han såg på nån musik kanal, och så var det Airplanes som visades. Då ropade han på mig och sa:

- Alice! Kom ner och se på det här! Det är nån konstig neger som pratar och en tjej som ylar! Det tycker väl du om?

Haha!! Så himla kul va det! xD

Haha! Nu ska jag sova! Godnatt♥♥

Av Alice - 6 januari 2011 19:44

...på dåliga uppdateringar! Vill ta tag i bloggen på allvar nu! :)

har hittat en jättesöt klänning från bubbleroom, märket Sister point!

 

Är på rea nu, bara 99 ynka kronor! :o Men finns bara i storlek L, vilket är Alldelse för stort för mig!

Jag får väl hoppas att den kommer in i xs och s snart! ;D

Tänk på sommaren med ett par jeans shorts under, efter som den är väldigt kort! :)

Letar efter lite andra fina grejor som är på rean! Man får ju passa på nu när det är billigt! ;D Uh, vad shopping sugen jag är! Har inte köpt en liten sak åt mig på.. jag vet inte hur länge! Ska till stan snart, innan skolan börjar, men det är inte enkelt att hitta en dag när någon kan! Julia har haft körtelfeber och Saga har gäster! Suck!

Men på måndag kanske Julia kunde gå ut. :) Hoppas hoppas hoppas!

NU ska jag gå ner och ta lite chips! Puss♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards