Aliice

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Alice - 7 januari 2011 17:15

Tjena! ;D

Håller på att göra lite svenska nu! Ska skriva en sida ur askungen men i dagboks-form. Innan skrev jag 10 sub verb o adjektiv, från akungen. Det är typ den ända "saga" jag hittar här hemma xP

Suck, men nu har jag iaf nått att göra. Även fast det inte var riktigt som jag som jag tänkt mig. xP

Usch! Nu får jag ta lite pause! Min hjärna klarar inte av så här mycket svenska på en gång, under lov! xP Ska nog spela lite Sims nu! :DD

Pussi♥♥

Av Alice - 7 januari 2011 14:56

Oopsis... :s

Kom på för nån dag sen att jag måste göra en massa svenska!

Får börja med det nu!

Puss♥♥

Av Alice - 7 januari 2011 13:06

Nu är jag hemma igen!

Det är såå mycket snö! När mamma gick nästan helt normalt gick jag bakom i en gångstil som såg ut som typ Kalle Anka/Bambi! xD

Sitter och lyssnar på We are the world när ljudet vill samarbeta iaf :/

Så jävla fin är den :')

Blir nog att träffa Julia lite senare. Typ vid 5 :P

Possi♥♥









Av Alice - 7 januari 2011 11:27

Hejj! :)

Nu ska jag gå ut och gå med mamma. Detta är typ en av de få gånger under lovet som jag är upp före 11! xD Haha! Sen kanske jag och Julia va och prata lite och sånt :) Saknar henne! Har inte setts sen skolan :( Snutte gmn. <3

Uppdaterar när jag kommer hem igen! Puss♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards