Aliice

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Alice - 22 december 2010 21:16

Tänk att idag är det bara 2 dagar till julafton!

Och jag har inte köpt julklappar! Vi ska göra det i morron. :) Har redan köpt åt mamma, så ska köpa åt pappa och isak. :) Och kanske nån mer :)

I morron ska vi också fira jul med pappas sida av släkten, hos farmor. :)

Det var strömavbrott i morse! ;O Jag satt och vänta på att mitt tevatten skulle koka klart, och då precis när det var klart försvan strömmen! xD Vi fick tända en massa ljus, och precis då kom strömmen tillbaka, och sen försvann den igen och sen tog det ett tag, och så kom den tillbaka. :D Det var nära att vi fick ha avslutningen i mörker! xD Vilma sjöng solo och Annie spela tvärflöjt. :) Jag var jättenervös för Vilmas skull!

Sen dansa vi! Haha, eftersom vi va så många dröjde typ tre sånger innan vi va klara med En dans! xP Och efter det var det lunch, risgrynsgröt! Blä! Det är slämmigt! Och när jag tog vatten smakade det blod! :S Fast jag tror det var min mun som blödde... :/ Nu ska jag gå och ta lite kola och se vad alla andra gör! :D

Godnatt!♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards