Aliice

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Alice - 15 december 2010 16:32

Hejj! :)

Sitter nu och trycker på bubbelplast :D Jättekul! :D

Tror inte att jag har tagit upp att vi är en tjejklass och en killklass! Helt otroligt idiotiskt om man frågar mig! Lärarna förstår inte att det sättet att lösa problemen mellan klasserna är att prata! Inte att splitra oss?! Det förstår t.o.m en liten unge! 

Man måste prata om problemet först innan man gör nåt sånt idiotiskt!?! Det hjälper inte någon att bara sära på klasserna!

Och sen är det matteläraren oxå! Hon borde va lite snurrig! Om alla i klassen har fått samma svar på en uppgift i läxan, så borde väl det va rätt? Och föräldrarna oxå hade sagt att det var rätt! Men hon envisas med att Hon har rätt? Suck! Och nu säger alla vi ska ha sånna här Tråkiga klasser nästa termin oxå! :( Fast då ska blanda ännu mer! :C Fan vad tråkigt! Usch! Saknar min gamla klass! Jag kommer inte att ändra på min tankebana om detta och alla i klassen tycker samma sak!

Nu ska jag gå och ta en pepparkaka och titta på tv! Punkt slut!

Puss♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards