Aliice

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Alice - 11 december 2010 21:39

Hejj! :)

Sov hos Saga igår/idag med henne och Julia. :)

Jättekul! Typ vid 1 tiden banakde det som in i nere på undervåningen och vi hoppade alla upp i sängen kröp ihop! Haha, men sen visade sig va deras katt! XD Saga pattade mitt hår och jag lockade Sagas och Julias hår :) Det blev jättefint! Dom är jätteavensjuka på mitt hår! Haha! x))

Sen när jag kom hem fick jag jätteont i magen. :( Det är inte kul. :(

Usch!

Funderar på om jag ska ha Fransk inredning/Shabby Chic eller arabisk inredning...

Får fortsätta tänka på det... Gardroben vet jag iaf hur jag vill ha den :) Vi ska ta ut allt som ligger där inne så den blir större, jag måste ju ha plats att gå på! Och sen en mjuk bruntonad heltäcknings matta med typ rosakräm väggar :) Och toaletten vill vi alla bygga om till ett badrum med badkar! :D Gud vad mysigt! Och eftersom jag har nästan hela övervåningen själv, föutom 1 rum så blir det helt underbart! ♥

Nu ska jag gå och lägga mig! Puss Puss♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards