Aliice

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Alice - 14 december 2010 19:51


Dagens låt...



Dagens låt är

If I die young

med

The Band Perry


Jättefin låt som man bara känner

alla sorters känslor som finns!

Tänk om nån i klassen skulle bara dött?!

Poff, begravning! :(


Poäng:

10



Av Alice - 14 december 2010 19:11

Hej! :)

Var ju lucia igår! Först i skolan där 3:orna och 9:orna sjöng, och min lillebror tände det sista ljuset! :D Efter skolan gick jag hem till Julia en liten stund sen var det att gå hem igen! ;P När jag var hemma fick vi äta en tidig kvällsmat och sen swicha away till en kyrka för att sjunga med kören.:)

Gick jättebra, om man bortser från att det kändes som man skulle svimma vilken secund som helst! Men som tur var det ingen som svimma! :)


Sitter och kollar på några bilder från i somras. Känns som jag har förändrats jättemycket!;o Tänk så mycket som förändras på ett halvår?! typ hela livet!

Just nu är jag inne på bildena från när vi var i småland i min mosters och morbrors hus dom har på somrana. :)

Ska lägga upp en från skolavslutningen och en från i söndags när vi klädde granen :)

  Tandställning                                     
              Ingen tandställning

                                           Poff! :P

Lite skillnad ellerhur? Haha! :)

Julafton om 10/9 dagar! :D Jippy! xP

Nu MÅSTE jag verkligen göra engelskan! :s!

Puss♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards