Aliice

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Alice - 17 december 2010 21:56

Hej! :)

Vi hade 2 prov i skolan idag! Matte och svenska! Fick ont i nacken för jag böjde mig ner över pappret hela tiden! :( Men jag tror att det gick bra, bara nått fel på matten och kanske nått litet på svenskan! :)

Igår va jag och saga. :) Igentligen skulle vi va hos mig, men när vi hade kommit hem, så visade det sig att Isak hade glömt husnycklen! Suck! Så vi fick frysa ihjäl i typ en halvtimme, innan vi ringde sagas mamma så hon kunde hämta oss. Jag, Isak och Saga hade jättekul, först spela vi lite tv-spel, haha, här ser ni världens sämsta förlorare, och sen titta vi på tv. :) Jag måste snart åka in till frisören! Har inte klippt mig sen typ... Ja, typ i sommras! Men det är typ inte så slitet?! Sen har skorna börjat gå i sönder! Usch! Men vi ska in i morron för att kolla på skor och julklappar till mina kompisar, vi ska ha present öppnings fest på söndagkväll! :D För Annie hade konståkning på fredagen och på lördagen skulle dom till Danmark! :( Men det löste sig ju tillslut! :D

Det ska tydligen snöa jättemycket här nere! Igår snöa det skit mkt! Typ flera decimeter! ;D

Det är så mysigt med jul! :) Och om exakt en vecka är det julafton! ;D

  Godnatt!♥♥  

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards