Aliice

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Alice - 2 december 2010 21:09

Hello! ;)

Hittade ett par mysiga koftor/tröjor i gardroben igår! :D

Hade en gräddvit kofta idag som mormor har stickat! :o Den var jättemysig!<3

Jag och några andra satt och kolla på tv under nån rast, tv6 och bolibompa! xP

I morron blir det skola med ute idrott!! Det är iskallt och han tänker att vi ska ha ute idrott?! Skumt... :/ Sen bild, svenska och matte :) Efter det blir det antingen hem till nån kompis eller så kanske jag ska ut i skogen och springa typ?! Får se vad det blir. :) Det är bara 22 dagar till julafton! :D Får börja planera julklappar nu ju! ;s

Gran har vi ju redan paxat så det har vi. :)

Tog sönder en BH i går! Vi hade jättebrottom så slant jag med handen och ploff...


BORTA! xD Haha :P

Stack en byertspenna i handen idag!(inte med mening) xD Skulle putta in pennan i skåpet men något var i vägen, så jag fick pennstiftet i handen! :/ Hoppas det inte blir infekterat :S Men jag skölde det noga... Utan tvål... xP Hehe.. xD

Ska gå och lägga mig i min mysiga säng nu! ;D

Godnatt puss♥♥

Av Alice - 2 december 2010 21:02


Dagens låt...



Dagens låt är

Love the way you lie part two

med

Rihanna



Poäng:

10 :D


Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards