Aliice

Alla inlägg den 1 december 2010

...

Av Alice - 1 december 2010 18:37

Uopsis...

Hej!

Har varit väldigt dåligt med uppdatering nu de senaste veckorna! :/

Jag vet inte men jag känner mig typ deprimerad och otroligt trött! Och väldigt konstig?! Usch! Kanske håller på att bli sjuk :/

Vi har haft jupyssel i skolan idag. Vi pysslade, dansa, 4-kamp, titta på film och baka pepparkakor. Vi dansa vals och typ polka.. :) Jag fick mest dansa med 8:orna, dom höll i dansen. Men jag dansa även med andra i andra danser.

Gud, jag känner mig skit skum! :/

Sen gick jag Saga och Julia hem till Julia och fika, fota och titta på tv.

Usch! Tog precis en stor kopp med te :) Vill köpa en jättestor och gullig temugg som man bara kan sitta och gosa med! x)

Hehe, tänk att snart är det jul!?

Så nu tänkte jag göra nåt annat! Puss♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards