Aliice

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Alice - 5 december 2010 21:06

Hello!

Skola i morgon! Sen kör, igentligen hade jag viljat ut och springa med Saga men eftersom det bara är en vecka kvar till lucia måste vi öva på kören :)

Jag måste oxå rota fram lucia linnet och se om det passar annars får man ju köpa ett nytt! ;) Har tittat på film med familjen, Toy story 3.

Jag behöver nya jeans :( De jag har på mig nu har blivit uttöjada och är alldeles pösiga :O Usch! ;s

Ska gå och lägga mig snart!

Godnatt ♥♥

Av Alice - 5 december 2010 14:51

Hej! ;)

Här vräker snön ner! Allt är vitt, och om bara lite mer än 2 veckor är det julafton! Vi får hoppas att snön är kvar då! ;D

Måste komma på vad jag ska köpa åt alla! ;/ Kommer ta ett tag.. :P

Mamma, pappa, Isak, mormor och morfar, farmor, Alla kusiner, kompisar... :P

Och sen blir det säkert något annat oxå.. xP Kommer säkert kosta ganska mkt.. :P

Jag får tyvärr inte snöflingorna på bild med min dåliga kamera, men det får duga med att se snön på marken :P

  Skotta innan, bara nån timme före jag tog bilden..        Mycket snö va?

Jag kanske ska ut och ta nån bild till en ny headern, nån julig! Och det blir ju jättebra nu när det är snö och allt! :D

Måste oxå göra lite franska läxa! :C

Aja, ska gå och värma en lussekatt nu!

Puss♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards