Aliice

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Alice - 21 augusti 2010 22:47

Hejj! :)

Kom för ett tag sen hem från en långrunda med snabba steg och lite jogging! :)

När jag kom hem var jag helt genom våt av svett! :o Urk! :s

Ska ut en runda imorron innan vi sticker till Isaks fotbollsmatch! :)

Vi får hoppas att dom vinner! :D

Men nu ska jag gå och lägga mig, så jag kommer upp tidigt imorron! :D


Godnatt! /Izzie Bizzie

Av Alice - 21 augusti 2010 16:03



Dagens låt:



Dagens låt är

"Sombody To Love Remix"

med "Jusitn Bieber"

ft. "Usher"


Väldigt bra låt och

väldigt cool video! :D






Av Alice - 21 augusti 2010 15:29

Ja, eftersom Isak och mamma ropade att jag skulle vispa grädde till våfflorna mamma gjorde, så hann jag inte med att skriva mer hann 1-2 meningar! :( Och det var ju inte tänkt så från början! :/ Har en helvetes finne på hakan! :C

Böhö! :'( Inte skojjsigt! :o

Nu har Isak och pappa precis åkt iväg för att titta på hockey. Men jag förstår inte hur människor Betalar för att kolla på en massa svettiga snubbar i en kall ishall! :/

För hur kul är det egentligen? Min kusin är helt hockey-beroende typ! :s

Aja, pappa ska iaf hämta min tröja på vägen hem! :)


Hihi, kom och tänka på en sak som nästan alla tjejer i min klass gjorde när vi gick i 2:an, man tog sin penna och snurra runt håret så hårt man kunde, sen när det blev rast fick man nästan inte loss håret! x)) Fast det blev lite lockigt! :D


Nu ska jag nog fixa mammas naglar fina! :D


     /Izzie Bizzie


Våfflor! :D

   

Av Alice - 21 augusti 2010 14:15

Hejj! :)

Eftersom jag var på biblan med Saga idag, så hann vi inte åka in och titta på väskan! :(

Skriver mer sen, mamma och alla andra vill att jag ska vispa grädde! :(


/Izzie Bizzie ♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards