Aliice

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Alice - 14 augusti 2010 21:00


Boktips:




"Expert på att rodna" är

bara en av "Katarina Von Bredow´s"

böcker, alla är lika fängslande!


Handlig:

När hennes mamma flyttar ihop medsin nya kärlek

måste Natalie följa med - ut på landet till en ny skola, med

nya gäng som inte alls är som hennes gamla. På köpet

får hon en ny "bror". Jerker, spännande, snygg. "En sexton-

taggare", säger tjejerna i klassen. Natalie dras in i hans

trollkrets. Hon märker hur känslorna sjuder och gnistrar i

henne. Är hon kär? Är det så här det ska vara?


Poäng:

9



Av Alice - 14 augusti 2010 20:46



Boktips:



Denise Rudbergs

böcker "Tillsammans"

är väldigt bra, 

och man kommer in

i dom väldigt snabbt!



Jag rekomenderar verkligen 

den serien till

dom som läser min blogg! Ni kommer

inte ångra er!

(Haha, nu lät jag som nån sån där tandläkare eller nåt! xD)


Betyg:

10


   

(Jag hittade inte nån bra bild på tredje boken)

Av Alice - 14 augusti 2010 20:16

Hejj! :)

Ojojoj, vad sur Zeus var innan! :o Det åska, blixtra och regnade som bara den!! :O

Var bara några kilometer härifrån! :O

Eftersom vi stängde av både tv:n och datorn så spelade vi svartepetter! :)

Nu har det slutat och vi kan titta på tv och sitta vid datorn igen! :D

Gjorde en ansikstsmask innan av Gurka, annanas och havregryn, låter inte jättegott ellerhur??   


Imorron blir det upp tidigt för Isak ska på fotbolls cup! Från kl 8 till typ 17! :O Som tur var kommer Annie förmodligen oxå va där! :D Då kommer jag få det skojjsigt! ;D

Det ska va lite utanför Råå så vi har ganska lång bit att åka! :/ jag får väl utrusta mig med tidningar och böcker, då kommer det säkert gå bra! :)


Huu, vad läskigt! Alldeles nyss kom det upp nån sak som sa att nån sak hade typ kraschat! :s Jag bah:

-PAPPA!!! Vad händer?! :s

Jag var ju rädd att det jag hade skrivit skulle försvinna! :s Men det gjorde det inte! :) Phuo! :D

Tycker att tröjan borde komma snart! :/ Börjar bli långtråkigt med allt väntande ;)


Jag kommer tyvärr inte skriva i morron, kanske bara ett litet, eftersom ajg förmodligen blir borta hela dagen och nu sitter jag här så mkt så...

Men jag ska komma med några boktips snart! :)


Ciao♥♥


Av Alice - 14 augusti 2010 16:11


Dagens låt:




Dagens låt är

"California Girls"

med "Katy Perry"

och "Snoop Dogg"


Skojjsig låt som får

en på bra humör!


Poäng:

10




:)

Av Alice - 14 augusti 2010 15:21

Hejj :)

Vaknade kl.10 idag! :) Jag hade igentligen ställt klockan på 8 men den ringde aldrig :/ Väckaklockor går inte att använda! Förädiska saker dom där! När jag ätit frukost gick jag upp och provade vart ända klädesplagg i min gardrob för att rensa ut för små kläder. Blev en hel påse! :o Sen läste jag lite i "Hur kär få man bli" av Katarina Von Bedrow.


Jag har ont på tummen :( Ajajaj :(


Snart kommer min tröja! :D Woho! :D


Jag har jättetråkigt!!  :( Och min dag har inte heller varit så skojjig! :( Jag längtar faktiskt lite till skolan! Då har man iaf alltifd något att göra! :) :(


Nu ska jag nog göra en ansiktsmask och slappa resten av dagen! :)


Ciao♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards