Aliice

Alla inlägg den 13 augusti 2010

:)

Av Alice - 13 augusti 2010 17:50

Hejj! :)

Tredje inlägget idag! :)

Gud va tråkigt jag har!!! :/

Pappa kom hem för en stund sen och hade med sig chips och Cheez ballz! :D

Men han åkte nu igen för att köpa läsk! :)

mooms! :D Nee, vad ska man göra en sån här dag?? :/

Kommer inte på nåt :o

Hmm... Tänk hjärna! TÄNK!! >:(

Hmm, ja.... Ska förmodligen hjälpa till med maten nu!


Ciao♥♥

Av Alice - 13 augusti 2010 15:39

Hejj :)

Idag är det ju fredagen den 13. Det blir att stanna inne i huset hela dagen! ;D

Man vill ju inte ramla och bryta ett ben eller nåt sånt! :) Nu när det bara är 10 dagar kvar tills skolan börjar igen! :o Då blir skrivbordet fullt med pennor och skolböcker! Dagarna kommer va fullproppade med läxor, kompisar och skola. Och sen på kvällen stupar man i säng och somnar innan huvudet nått kuden! :) Phuo!

Nu ska jag väl sticka huvudet utanför dörren och få lite luft i mig! :)


Ciao♥♥

Av Alice - 13 augusti 2010 12:52

Hejj :)

När jag vakna innan så hade jag sjukt ont i magen, men det har inte släppt än :(

Jag får väl gå och lägga mig och titta på en film :) Insvept i en filt och bara gosa ner sig i soffan! :)

Jaha, vad ska ni göra idag då??


Jag kollade just i kalendern och det var fredagen den 13 idag! :O Jag kommer få vrida mig i smärtor hela dagen! :O :'(


Hihi! ;D


Ciao♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards