Aliice

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Alice - 2 augusti 2010 15:57

Hejj :)

Fick tillslut med mig mamma. Isak och hans kompis till stranden! :D

Tyvärr så var det ganska kallt i vinden, såv i kunde inte stanna så länge som vi ville :(

Det kommer bilder sen eftersom nu ska jag till bibilioteket med Moa :)

Ses snart!


Ciao♥♥

Av Alice - 2 augusti 2010 11:42

Hejj :)

Tänk att det redan är 2 augusti! :o

För mig betyder det att det bara är 21 dagar till skolan börjar och att man måste ta vara på alla fina dagar! :)


Igår gjorde jag en ansiktsmask av:


*Äpple

*Mjölk

*Ingefära


Jag hittade reseptet på interet så om ni vill göra en likadan så är det bara att leta! :)

Eftersom det är en ganska fin dag idag tänkte jag gå ner till stranden och bada+sola :) Det blir förmodligen så att mamma följer med och kanske Isak och hans kompis, annars får jag väl gå själv :/ :) Jag tycker att jag har blivit ganska brun nu i sommar :) Men idag tänker jag ta det försiktigt och smörja in mig med solkräm och allt! Man vill ju inte bränna sig, ellerhur!?

Nu ska jag väl gå och fråga dom andra i huset om dom vill förlja med!


Ciao♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards