Aliice

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Alice - 15 augusti 2010 19:27

Hejj! :)

Den här dagen har jag tillbringat på en fotbollsplan tillsammans med Isak och hans lag! Det gick tyvärr inte så bra :(

Hihi, mamma och en annan mamma ropa och tjoa ganska mkt! :D Det var skojjsigt! :P

I början var Annie oxå med så vi gick ner och bada! :) Det var jätteskönt i vattnet! :D Sen åkte hon hem :( Då var jag sur jättelänge för jag inte hade nåt att göra! xD

Men sen på nästsista matchen fick jag upp tempot och hoppa runt för att inte springa in på planen och göra mål! :D

Allt var slut vid 16-tiden och då var alla genom svettiga och lite sura för dom inte hade vunnit :/  Sen åkte i hem och beställde pizza! :D Muums!   

Nu sitter jag här och äter ostadepopcorn och lyssnar på  musik! :)

Har just kommit fram till att Isak är ganske lik Justin Bieber! :o

Blir att passa brodern min i veckan! :)Både mamma och pappa jobbar ju! :) Jag ska se till att vi städar hela huset den här veckan! :D


Är det bara jag som tycker det är jättetråkigt att sova?! Men när man vaknar vill man inte gå upp?? Jag tycker alltifd att det är så tråkigt att gå och lägga sig! :/


Nu ska jag nog titta på en film med Isak eller nåt! :)


Bilder från när jag badade med Annie:

         


Ciao♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards