Aliice

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Alice - 19 augusti 2010 19:05

Hejj! :D

Var hos tandläkaren idag!

Han sa att jag bara behöver ha den kvar i kanske ca.2 månader till! :D

Men sen måste jag ha en skena på kvällen så tänderna inte åker tillbaka till sina platser dom hade innan! :/

Efter det åkte vi hem till farmor och släppte av mig där, Isak var redan där. :)

Tittade på Mtv och mumsade i mig popcorn! :D

Sen åkte vi hem, fast först åkte vi en vända till pappas jobb, kollade på friskvårdsprogramets avdelning, och blev helt kär! En massa fina saker, ljus, krämer, tavlor! Och en massa andra saker! Det var helt underbart! Nu får jag fundera lite på mina planer om att bli inredningsarkitekt! ;D


Cyllade ner till stranden sen där Saga va! :) Vågorna var jättehöga och vi hade jätteroligt! :D

Nu i efterhand kom jag på att jag skulle tagit en bild! :/ Men det tänkte jag inte på då! :(


Ska nog sova över med Saga i morron och fundera på en överaskning hade tänkt göra! :D

Kanske oxå ska gå och se "Vampyrer suger", den verkar grymt skojjig! :D


Nu är det nog dags för tv-tittande framför tv, så! Vi ses! :D


                              /Izzie Bizzie

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards