Aliice

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Alice - 18 augusti 2010 17:21

Hejj! :D

Var med om världens roligaste sak idag! Eller ja, Saga va med om det, men jag tyckte det var galet kul! :D Hon höll på att få panik! Mer får jag inte säga! :C

Det är synd för att det är något av det roligaste jag någonsin har varit med om! :D


Hittade en grymt cool väska på Pläders och ett par snygga skor på Sko-Rönne. Skorna kommer jag nog inte köpa, det var lite för hög klack för mig :( Men dom var helt undrebara! :D Väskan var jättecool! Den hade en sydd bild på framsidan, rästen vär gjort av typ grått läder eller nåt sånt! :D Skitsnygg! :D


Nu ska jag äta middag med familjen!


                           /Izzie Bizzie ♥

Av Alice - 18 augusti 2010 10:30

Hejj! :D

Ska nog till stan med Saga idag! :D

Jag har inte varit med tjejerna på evigheters evigheter! :(

I miss them! :'(

Jag MÅSTE hitta ett par skor och jag MÅSTE hitta en skolväska!'

Och det är snart! 5 dagar kvar! :O

Hjälp!

Just nu msnar jag och Saga! skriver med STORA BOKSTÄVER TILL VARANDRA! :D

IM THE NIGHTS QWEEN!

Vi ska åka om en timme! hjälp! :O

Vi ses!


                     /Izzie Bizzie!

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards