Aliice

Alla inlägg under september 2010

Av Alice - 22 september 2010 07:27

Gick upp för typ en kvart sen, har stängt av och påväckarklockan hela morron känns det som! Men jag är typ ner grävd i sängen och kommer inte upp! Fast det är ändå väldigt  mysigt, att bara ligga ner och mysa! :) Nu får jag skynda mig lite så jag kommer i tid till skolan! ;)


Puss ♥♥

Av Alice - 21 september 2010 21:03

Det blev inte en lång ruda idag :/ Vi skulle äta så ajg hann bara vi ute i en kvart men i morron hinner vi med mer! Och så har jag ju en massa sit-ups och armhävningar att göra! Suck!

Jag funderar lite på att typ tona mitt hår lite mörkare bara för att se hur det blir! :)

Jag tror faktiskt jag ska göra det! :) Sen ska jag ju klippa mig snart oxå! Men Inte för mycket! Usch! Om jag injte hade klippt mig innan så hade jag haft hår ända till slutat av revbeen :(

Usch vad trött jag blev plötsligt! ;c


Godnatt! ♥♥

Av Alice - 21 september 2010 17:36

Hejj! :)

Nu äntligen tittade solen fram! Känner oxå på humöret att jag var lite gladare än vanligt idag!

Perfekt dag för att gå en riktigt lång runda i skogen och vid havet! Ellerhur?

Nu har jag bestämmt mig för att göra vad jag vill i livet! Man har ju bara ett liv! Och ingen ska få förstöra något!

Ska oxå försöka satsa mer på bloggen och skriva mer än ett inlägg per dag :)

Några bilder från elevens val idag:

    Lägger ljup koncentration på pianot!! :D


Nä, nu får jag nog gå ut så jag hinner va ute en stund innan det börjar skymma! ;o


  Jag idag! ;) (Fick solen i ansiktet men man ser ju kläderna ju! :)

Av Alice - 20 september 2010 20:24

Hello! :)

Idag var det skola :)

Men Saga var inte där så jag fick hänga med Moa linn o Julia och Annie, Emma Agnes och Vilma :) Men det gick lika bra det :) Innan första lektionen så pratade jag Moa, Linn och Julia med Kotten om Cheerleadingen, och vi bestämmde ett möte efter musiken :) Men när vi kom då så var han upptagen :/

Men vi bestämmde samma tid fast i morron :) Trevligt trevligt xP

Och vet ni? Jag tappa min mobil i en vattenpöl! Lyckat!  x((


Efter skolan var det bara och spörta hem med cyklen, slänga i sig mat och vänta på att pappa skulle komma och hämta mig :)

På kören var det jättekul och vi sjäng och skojjade  :D


Justde jag skulle ju lägge ut bilder på skorna! :D

    Blev lite konstig vinkel bara  :/


Fan vad allt ska va irriterande!!

Först så går allt jättebra och sen går allt åt helvetet! :C

Bajs! :(

Aja, nu måste jag hoppa ner i sängen och sova ett tag!

Puss ♥♥

Av Alice - 19 september 2010 18:41

Hejj! :)

HUr mår alla??

Själv mår jag bra, lite trött bara! :/

Sitter här vid datan och lyssnar på musik och förseker få in lite franska i huvudet! :P

Jag får nog gå upp till pappa så han får hjälpa mig :)

I morron blir det kör :) Först skola sen snabb cykla hem, äta, springa till bussen! Shit! :)

I dag har jag mest möblerat om i rummet :) Jag är inte riktigt färdig än men i över morron är nog allt ny städat och möblerat! :D

Efter pappa hjälpt mig med läxan ska jag nog ta och hoppa in i duschen :)


HELVETE!!!

Vi skulle ju ha matteboken inslagen tillsi morron! -.- Fan! Jag får väl se om jag hittar nåt omslagspapper :/

Suck ännu en sak man måste göra ... :/

Aja! :/


Puss ♥

...

Av Alice - 18 september 2010 21:13

I morron blir det fotbolls match för Isak, ska följa med!

Matchen börjar redan vid 10 och dom ska mötas vid 9! ;o

Men vi får se om jag orkar kravla mig upp ur sängen i morron! Gick ju upp tidigt, vi halv 8 idag! ;O

nu ska jag nog krypa ner i sängen för att sova :)

Mys :)


Puss ☻

Av Alice - 18 september 2010 18:48

Hejj! ;D

Vad har ni gjort idag??

Själv har jag bara varit hemma och tagit det lugnt!

Fast i morse åkte jag o mamma in till stan för att gå på yoga! :D

Man blev så himla avslapnad!!! Vi andades bara genom näsan och gjorde olika övningar, och i slutet låg vi bara på mattorna och slappna av!

Helt underbart! :) Kände verkligen att jag behövde det! Lite lugn och ro och komma ifrån all skol stress.


Nån som vet nåt bra på tv? Annars får jag väl sätta på nån film och mysa ner mig i några filtar :)


puss♥♥

Av Alice - 18 september 2010 18:43




Dagens låt:



Dagens låt är

Pass that Dutch

med

Missy Elliott


Låten är rolig och

en aning konstig! xP

Men den är oxå väldigt

bra med en dans känsla i! :D


Poäng:

9







Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards