Aliice

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Alice - 13 september 2010 21:00

Hejj! :)

Ojdå, har inte skrivit sen i lördags :/

Idag va det skola, jag "försov" mig så jag gick inte upp ur sängen förrän vid 7-tiden :/ Men jag kom ändå till skolan i hyfsad tid! :D På morgonen hade vi musik där vi testade el-bas :) Sen har dagen rullat på xP Fem över fyra smsa Johanna mig och sa:

- Kören börjar om 5 minuter! :p

Och jag bah:

- MAMMA!!! KÖREN BÖRJAR OM 5 MINUTER!!! :C

Så vi ringde till pappa och han var redan utanför huset ^^

Vi snabb åkte in till stan och jag nästan rusade in i körsalen xD Kom 20 min försent men ingen brydde sig! :) Dom är min lilla familj :D

Sen åkte vi och handlade, jag och pappa, och sen åkte vi hem.

När jag kom hem hade jag tänkt att göra franska läxan till i morron, och vad är det jag ser?

Jo, jag har glömt bok och häfte i skolan!! :c Saga har oxå det så vi får sitta i caféterian och hårdplugga! xD Vi har ju franska som tredje lektion! :s

Nu ska jag väl gå och mysa ner mig i sägen och försöka sova! Man vill ju inte va sur hela dagen! Som jag blir om jag får sova för lite! :D


Puss ♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards