Aliice

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Alice - 2 september 2010 19:09

Hejj! :)

Skola idag igen, efter två dagar i zombi-sömn här hemma x))

Gick väl ganska bra med bara tre lektioner :) Fast på So:n så gick det väl så där... Både jag  och Gurra är väl inte världens bästa lyssnare så när alla började läsa så fattade vi först inget xD Hihi, men det gick bra till slut xD

Va med Saga efter skolan idag :) Vi gick hem till henne och åt lite och gick sen upp och startade msn, vi kollade på Taylor Lautner, Saga sa att hon blev döv av mitt "skrikande" men det tror jag inte på! ^^ Vi snackade med Gurra på msn och han frågade om han fick komma till Saga, och va bah:

- Eh, visst, okej! :)

Så han kom och vi typ gjorde våfflor! xD

Och titta på tv :D

Sen skulle han på fotboll och Saga på dans så då kunde jag inte göra annat än att gå hem :/

Och nu har jag precis ätit och jag och Moa ska ut och cykla innan jag och Saga ska ut på en "kvällsrunda" vi gjorde det igår oxå och det var jättetrevligt! :D

Nu sticker vi! ;D


                          //Izzie Bizzie

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards