Aliice

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Alice - 9 september 2010 19:40

Hejj! :)

Det här får bli ett lite snabbt inlägg eftersom idol börjar snart och jag ska först ut och hämta min hemmagjorda typ väsk/accesoarer/saker-hängare! :)


Idag var det skola igen efter 2 dagar hemma här som typ en zombie :P

Började dagen med So, där vi pratade politik och delade upp oss i parti och fick läsa lite om det partiet och sedan redovisa :) Jag känner att jag har blivit mkt säkrare på att redovisa än förra terminen! :) Nästa vecka ska vi bilda egna parti, jag och Saga pratar om att göra ett typ övernatuliga partiwet/demokraterna. xD Det kommer va för alla som tror på övernaturliga saker som tex. vampyrer, spöken häxor mm. :)

Inte för jag tror det blir så många just i vår klass men det är ju alltid kul att testa! :)

Sen hade vi syslöjd där vi började brodera! :)


Nä, nu får ajg gå och lägga upp några av mina nybakta bakelser och göra lite te som vi kan mumsa på under idol! :D


Puss //Aliice ♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards