Aliice

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Alice - 23 september 2010 15:45

Hm katalogen kom just med posten så jag sitter här och kollar ut vad jag vill ha :)

  Letar mest efter jeans och jackor/kappor :)

vad gör ni idag? :)

Av Alice - 23 september 2010 14:59

WOHO!!! 17 sidor på bloggen!! :D

Wooh!

Bäst asså!! ♥

Av Alice - 23 september 2010 14:35

Hejj! :)

Här sitter jag, hemma från skolan med tårar i ögonen av Eminem och Rihannas  

I love the way you lie!

Helt jävla beroende!


Kände mig inte alls bra idag, så jag fick stanna hemma från skolan :)

Det har varit så himla bra och skönt att bara vila hela dagen!

Har varit helt slut körd hela dagen. Trött som fan, lite yr, mm. Kan ju hända att detta är en biverkning på vaccinationen som vi tog för ca. 2 veckor sen nu... :/

Idag har jag bara tittat på film och suttit vid datan. Ätit lunch har jag inte gjort.


När vi är på Väla/ikea nästa vecka ska jag nog titta in på Panduro och köra en massa ramar mm. så jag kan ha en fin tavel vägg, typ, med bilder på familj, vänner mig själv som liten, minnen mm.

Så jävla snyggt det kommer bli! Sen ska vi väl se om vi hittar nån bra madrass till mig! Jag får ju ont i både axlar och rygg av den jag har nu! :(


Puss på er! ♥♥

Av Alice - 23 september 2010 14:30



Dagens låt:



Dagens låt är

Love the way you lie

Med Eminem Feat Rihanna



Helt jävla sjukt bra låt!

Älskar den! Underbar!

Man blir lixom tårögd på nåt sett

och man måste bara höra den om

och om igen! Puss på den! ♥


Poäng:

10




Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards