Aliice

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Alice - 29 juli 2010 19:50

Hejj! :)

Jag gjorde faktiskt en ansiktsmask innan jag gick och duscha!

Eftersom jag bara hade gjort en ansiktsmask tidiare så var jag glad över att det funkade så bra!

I hade jag:


*Gurka

*Honung

*Havregryn

*Vatten


Och då fick jag en ganska klibbig (det var nog det ända felet... fast alla kanske är så om man tänker efter) grön anskitsmask som enligt mig gjorde huden renare och tog bort några pormaskar! Härligt att se sin hy så ren och fin!

Sen var det mat, fisk, potatis och sås :)

Jag kanske ska ta på mig pjyamas och sätta på en film. Det får bli som det blir.

Men i morron ska jag nog baka något känns som det var tusen år sedan jag bakade något!


Ciao ♥♥

Av Alice - 29 juli 2010 15:00

                                        Så det var alla bilder! Pouh! På Legoland köpte jag en drömfångare som just nu hänger över min säng! :D


Efter Legoland åkte vi till en gubbe och en tant som hade ett rum att hyra ut, eftersom ingen av oss ville sova i tält!

Vi åkte tidigt därifrån morronen efter och åkte in till Odense och åt frukost på ett gigantiskt hotell! ^^ Sen åkte vi vidare, jag sov hela vägen fram till öresundsbron men mamma o pappa väckte mig när vi skulle åka över den :)

Så plötsligt var vi i Svergie, Skåne, Malmö, Min födelse stad! :D

Vi åkte och bada det första vi gjorde, och sen åkte vi och åt på China box! Världens godste nudlar! Mums!

Sen kollade vi lite i affärerna och jag köpte några böker att läsa. Vi gick oxå till slottsträdgården och kollade lite i den. Sen gick vi till baka till bilen igen och då hade vi redan varit där i 4 timmar! :o

Efter det åkte vi hem och såg på en film med chips och sånt! :) Svensson-Svensson, var filmen vi såg! ;) Riktigt rolig!! :D


näe, nu ska jag hoppa in i duschen och sen får vi se om jag lägger på ansiktsmask elr inte! ;)


Ciao<333

Av Alice - 29 juli 2010 13:30

Hejj! :)

Nu har jag varit i Danmark i 3 dagar och den 27 var vi på Legoland. Det var både tråkigt och skojjigt på samma gång! 

Jag kommer dela upp detta inlägget i två delar, eftersom jag inte vill att nånting ska lixom försvinna!

Jag tog många bilder på husen och dom andra minityr grejerna i lego, så de får ni se ganska mkt av! ;D

                                                            Snart kommer nästa inlägg!

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards