Aliice

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Alice - 21 juli 2010 19:10

hejj :)

Som jag skrev i går så skulle jag visa bilder på det jag har köpt :)

Här kommer dom:

Jättegulligt linne från Gina Tricot för bara 99 kr! :o

   Tottar från Gina tricot för bara 19.50 kr!   EYE MAKE-UP REMOVER från HM för 45. kr tror jag att det var :s

  Skit snygg väska från Accent ,tror jag, för 249 kr (på rea) 


Sen köpte jag en bh oxå.


Idag gick jag upp redan kl 9.00 :O Jag gick ner, åt frukost och ducha. Sen packade jag ner pengar, bibliotekslånekort och böcker i väskan och så bar det i väg till affären och bibilioteket! :) Först cyklade jag till affären och köpte:

Ett paket Ägg

6 Geléhallon

1 Citon

2 olika sorters strösel

En förpakning nogat

***

Sen cyklade jag till bibilioteket och lämnade böckerna och lämna in "sommarboks" blanketen och fick den här boken:

    

Läste ut den nu under eftermiddagen och den var väldigt bra!


Jag bakade när jag kom hem från bibilioteket det blev min sort av Cupcake :)

 

Sockerkaks-smet och glasyr, med strösel, jordgubbar, citron och nogat :)

Mumsis!! :D


Nu måste jag gå och äta innan nån blir sur! ;D


Ciao<33

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards