Aliice

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Alice - 1 juli 2010 22:49

Hejj!

Tack för kommentarerna! ♥ Fortsätt så! ;D

När jag logga in första gången idag hade 0 st kollat på min blogg och nu, 9 st! :D


Kollade lite på Bubbelroom nu ett liten stund och blev fulkomligt kär i en klänning!

 

Skit söt klänning för 499 kr! Jag MÅSTE ha den!!!!!


Nu ska jag väl gå och lägga mig så jag orkar gå upp före 12 i morron! ;)

Ciao♥♥

Av Alice - 1 juli 2010 16:32

I tisdags var jag hos tandläkaren i helsingborg och fixa med tandställningen. den ska snart ut! ;) Sen gick jag till Gina och såg en jättefin klänning soim jag senare köpte på väla. Efter det gick vi till McDonalds och åt och efter det åkte vi över till Danmark ;) Där såg jag en jätte söt väska som skulle passa jätte bra till mig! ^.^ Sen såg jag oxå ett par snygga skor som jag får köpa här i sverige ist, väskan får jag köpa nästa gång jag är i danmark! Sen åkte vi tillbaka till sverige.


Bilder:

 Helsingborg i bakrunden   Helsingborg i bakrunden  Danmark i bakrunden

   En kyrka vi va i i Danmark

   Min klänning framifrån

  Min känning bakifrån

 

Ciao!<33

Av Alice - 1 juli 2010 15:31

Hejj! :D

Såg på Eclipse igår kl 18.00 med Saga och Julia! :D Asså lixom OMG!   

Hihi, fast det var lite störigt med dom som som satt bredvid mig, dom satt och typ prata högt och höll på med mobilerna! ;o Usch!

Sen har det väl inte hänt så mkt mer...

Blev lite sur på pappa, mamma och Isak när dom inte hade berättat att internet funkade igen( ja det har varit borta. Igen.) så ja, jag blev lite sur för det ;)

För nån minut sen tog jag foto på skolbänken vi ska sälja! Nu sitter jag här och äter lite chips och lyssnar på musik! ;) Vad har ni gjort idag?? :)

Ett litet klipp från eclipse som jag hittade på youtube:











Ciao<33














Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards