Aliice

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Alice - 25 mars 2010 21:15

 

Dagens låt:

 

Dagens låt är

***

Lily Allan- Fuck you

***

 

Låten är kul och har en svängig melodi.

Jag hörde den idag på Julia´s mobil:)

Vi höll på att DÖ av skratt:D

Jag tycker att man ska höra på den om man vill komma på bra humör!:D Den är glad och rolig!:)

 

Poäng:

9 poäng

 

Länk:

http://www.youtube.com/watch?v=IpZm1TstpjQ&feature=fvw

 

 

Av Alice - 25 mars 2010 20:58

Hejj:)

Var i skolan idag. Vi hade engelska nationella...:/

Till lunch var det påskbuffé,, mumsigt!:)


Efter skolan gick vi hem till Julia. alltså jag, Saga, Annie och Julia.:)

Väl där fikade vi och sen tog jag och Julia på kläderna vi skulle ha när vi fotade oss, vi skulle ta ett foto till vår födelsedag som är i morgon!:D

Så här blev det:

  

Vinden blåser!!xD

Det står today och det är för att det är till den 26:)


Det var riktigt vår väder med ÖVER 10+!!!!:O

Vi gick barfota hem till Julia!:D Det gjorde lite ont bara, men det var skönt!:)

Sen gick jag och Saga hem tillsammans. Men vi delade på oss i slutet.:(

Min sko hade gått isönder så mamma kom och hämta mig med cykel:)

När vi kom hem gjorde mamma mat:) Pappa är i Helsingborg i kväll.:)

Sen gick jag upp hit och möblera om här i rummet!:D Det blev ganska bra enligt mig själv!!:D Sen var det Vampire diares. Den här delen var ju extra sorglig ju!!:'( Damon dog!!:'( Dumme Stefan!!>:((

Iaf så ska jag snart gå o lägga mig.:/ Jag kommer nog inte sova så mkt eftersom jag fyller år i morgon!:D


Godnatt<33



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards